Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)

The_man

Anbefalte innlegg

Ender lager ikke ekko.

Ble ikke det motbevist på mythbusters?

Det var litt difust. Så det ble vel plausible til slutt tror jeg, eller noe sånt. Uansett var det morsomt å se Jamie prøve å få anda til å kvekke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

James Hetfield er vegetarianer.

Hitler var avhengig av amfetamin, selv om han var vegetarianer, avholdsmann og ikke-røyker.

Rod Stewart har selv innrømmet at sangen "Do ya think i'm sexy" er elendig.

Favorittmusikksjangeren til Sting er jazz.

Sting er manisk deppresiv.

Mr.T er avholdsmann.

George W. Bush har 120 i IQ.

Einstein var dyslektiker.

Henry Ford var nazist (han angret på det da 2. verdenskrig ble innledet).

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Hvis du har tenkt å gå rett frem uten stopp og gå rundt jorden på nøyaktig ett år, da må du regne med å holde en hastighet på nøyaktig 4,575km/t - sett at du går på vann, og selvfølgelig graver deg gjennom fjell.

Tenkte noen hadde behov for å vite.

Annen unyttig informasjon er at hvis du vil komme deg rundt jorden må du regne med å krysse Atlanterhavet minst én gang hvis du ikke tar snarveien over en av polene som ville forkortet turen med minst ett par hundre km.

Lenke til kommentar

Skal du viderefakturere en flaske brus er det viktig å huske at det ikke er MVA på panten.

Eksempel:

Brus eks. pant: kr 15 - kto:1530

Pant: kr 1 - kto:1531

Gjett hva jeg gjør på jobben nå? høhø

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Jeg er utbrent (som 14-åring, hvordan i helvete er det mulig!), jeg har vondt i kroppen, jeg hater verden, jeg måtte røske opp en hel del arbeid jeg hadde gjort på toppvindu-casemodden min. Og jeg er jævla sur. Og jeg spiser uregelmessig, vet da faen hvorfor. Unyttig fakta alt sammen.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

Jorden har en diameter på 12 713,8km

det betyr at den har et volum på 169269756000000000000 kubikk km

og har en overflate på 3.6 (opphøyd i 17) kvadrat km

bandet AC/DC fikk navnet sitt fra baksiden av vokalisten sin vaskemaskin

"O.K." kommer av en svensk leketøysfabrikkarbeider

jeg er den kuleste duden i det store og praktfulle landet "haakons rom"

verdens nyeste opprettede landmasse er en oljeplatform utenfor storbritania som heter sealand

Lenke til kommentar
Ordet "Fuck" ble ukvemsord på midten av 1500-tallet, da sex ble et tabuemne.

Fuck er, i følge en tidligere engelsklærer, forkortelse for: For Unlawful Carnal Knowlegde. Så det kan nok stemme ja. Han så også at de brente inn slike bokstaver i huden på folk som hadde sex før ekteskap (cf. "Scarlet letter" av Nathaniel Hawthorne).

EDIT: Det var bare en liten røverhistorie altså. Det er forøvrig andre tilsvarende akronymer også. ;)

Jeg er ingen besserweisser eller no her, men det er feil. A'en som Hester Prynne blir tvunget til aa ha paa seg staar for Adultery som betyr at en har vaert utro i ekteskap :)

Lenke til kommentar

*En del innlegg er slettet*

Heretter postes kun UNYTTIGE FAKTA ikke UINTERESSANTE fakta.

Vi er ikke interessert i hva mobiltelefonen deres heter eller hvilket skonummer dere bruker!

Slikt bes rapportert og de som fortsetter å forsøple tråden kan vente seg reaksjoner

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...