Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vokalisten i Iron Maiden er proffesjonell sverdfekter.

Og radioprogramleder, flypilot og forfatter. :thumbup:

Husker jeg hørte en historie om en eller annen Maiden-fan som skulle ut og fly. Da piloten presenterte seg via høyttaleranlegget som Bruce Dickinson ble han en smule overrasket, hehe. Men han fikk visstnok lov til å ta en tur i cocpiten. (sikkert feilstavet)

Lenke til kommentar
¤ Hvis du forsøker å holde igjen et nys kan du sprenge et blodkar/en blodåre i hode eller nakken og derav dø på et øyeblikk.

:scared: *slutte å gjøre dette øyeblikkelig*

 

Ontopic:

 

Når ett menneske blir født så har den 275 bein mens når kroppen utvikles og blir voksen så har man bare 206bein i kroppen. Dette er fordi mange bein "sammensveises" til enkelte bein.

Lenke til kommentar
har du ikke hørt det?

vi vil jo ha

 

stoltenberg 35%

Carl I  25%

Kristin halvorsen 15%

Erna 15%

Bondevik 5%

andre 5%

 

sånn ca

Har ikke fått det med meg, nei. Hvor fant du tallene?

Hørte det på radionen. er ikke sikker på om alle prosentene er riktige. men kjell magne har 5% og Jens har 35%

 

 

 

Det betyr ikke nødvendigvis at 95% er mot bondevik, men 95% vil heller ha en annen statsminister.

Lenke til kommentar

NASA kan kun overvåke 3% av solsystemet (tro det eller ei, men de har et stramt budsjett).

 

Hulk Hogan vurderte å stille til president valg i 2000.

 

Arnold Schwarzenegger har planer om å stille til presidentvalg dersom grunnlover endres.

 

I Utah kan dødsdømte fanger bli henrettet med skyting.

 

Ordet "kangaroo" kommer av at da engelskmennene kom til Australia, spurte de aboriginerene om hva navnet på dyrene var. De svare "kan ga roo", som betyr "jeg forstår ikke", derfor trodde engelskmennene at det var navnet på dyrene.

Lenke til kommentar
Ontopic:

 

Når ett menneske blir født så har den 275 bein mens når kroppen utvikles og blir voksen så har man bare 206bein i kroppen. Dette er fordi mange bein "sammensveises" til enkelte bein.

er litt morsomt å kjenne på hodet til en "nylaget" baby.. en kjenner tydelig at skallen består av flere "løse" deler som etterhvert skal gro sammen... dette er gjort for at babyen skal få en bedre "utfart"....

Lenke til kommentar

Homofile som er feminine mentalt (som f.eks Kjartan fra Valen TV) blir slik fordi at i noen homofile forhold får den ene kvinnerollen, og han blir feminin.

 

Mustangen som ble brukt i "Gone in 60 seconds" var trimmet til 775 hk.

 

Honda Civic'ene fra "The fast and the furious" hadde ikke mer enn 250 hk, det hadde ikke Mitsubishi Eclipsen som ødelegges i begynnelsen av filmen heller...

 

1% av alle amerikanere påstår at de har blitt bortført av romvesener en gang.

 

Byen South Park, i Colorado, er det stedet der det har blitt observert mest UFO'er i hele verden. Hessdalen har Europa-rekorden.

 

Fartsrekorden til "Budweiser Rocket" ble avvist etter at forsøket var ferdig, fordi dommerene mente at det ikke var en bil, ettersom den bare hadde 3 hjul og ingen styremekanisme.

 

Det meste noen har hatt i promille og overlevd er 12.

Lenke til kommentar
Homofile som er feminine mentalt (som f.eks Kjartan fra Valen TV) blir slik fordi at i noen homofile forhold får den ene kvinnerollen, og han blir feminin.

 

1% av alle amerikanere påstår at de har blitt bortført av romvesener en gang.

Den første der var bare teit, og jeg er usikker på om jeg tror at 3 millioner mennesker i USA sier de er blitt bortført.

Lenke til kommentar
Ontopic:

 

Når ett menneske blir født så har den 275 bein mens når kroppen utvikles og blir voksen så har man bare 206bein i kroppen. Dette er fordi mange bein "sammensveises" til enkelte bein.

er litt morsomt å kjenne på hodet til en "nylaget" baby.. en kjenner tydelig at skallen består av flere "løse" deler som etterhvert skal gro sammen... dette er gjort for at babyen skal få en bedre "utfart"....

Jeg håper det er nyfødt du mener ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...