Dorian Gray Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har du ikke hørt det? vi vil jo ha stoltenberg 35% Carl I 25% Kristin halvorsen 15% Erna 15% Bondevik 5% andre 5% sånn ca Har ikke fått det med meg, nei. Hvor fant du tallene? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Mazda har også klart å få 700 hk ut i fra en 660 ccm Wankel-4'er. Wankel- 4'er har jeg aldri hørt om. Alle Mazda motorene jeg har hørt om består av 2, i noen tilfeller 3 kammer. hver av disse på ca 650 - 660ccm2 Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 "æ klør mæ på baillan nuuu!1!!!1!" Jeg har ikke sokker på meg nå! eeeehhhhhh storebrodern til mamma sin lillebror har en død pixel Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har svart genser kontaktlæreren min heter trine huset vårt har blå vinduskarmer dynetrekket mitt er hvitt denne smilyen rekker tunge; Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) En engelsk konge var den første personen som sa "Fuck". Stemmer nok det ja... litt mer utfullende: Ordet fuck kommer fra england da det var mangel på folk eller noe sånn der, muligens etter en eller annen hungersnød. staten gikk ut med "slagordet": fudelate under common king (eller noe sånn.. ), og folket kalte det etter hvert bare fuck... (på norsk: befrukt under felles konge, er dog ikke helt sikker på om det er de ordene på engelsk, men noe sånn) Bare fordi bondevik bare har 5% med seg så betyr jo ikke det at 95% av befolkningen er mot han... (mange, inkludert meg,_driter_i politikk bla.) Endret 26. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En engelsk konge var den første personen som sa "Fuck". Stemmer nok det ja... litt mer utfullende: Ordet fuck kommer fra england da det var mangel på folk eller noe sånn der, muligens etter en eller annen hungersnød. staten gikk ut med "slagordet": fudelate under common king (eller noe sånn.. ), og folket kalte det etter hvert bare fuck... (på norsk: befrukt under felles konge, er dog ikke helt sikker på om det er de ordene på engelsk, men noe sånn) Bare fordi bondevik bare har 5% med seg så betyr jo ikke det at 95% av befolkningen er mot han... (mange, inkludert meg,_driter_i politikk bla.) leste i illustrert vitenskap at det hadde sin begynnelse når folk ble straffet i usa for seksuell omgang med noen utenfor et ekteskap eller utroskap. fuck-(for unlawful carnal knowledge).... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) hmm. Dette krever litt etterfoskning . sier ifra hvis jeg finner ut noe mer om dette fasinerende ordet. fant et sted hvor det står litt om begge troriene. (fornication under consent of the king heter det visst...) http://www.straightdope.com/classics/a2_268b.html Endret 27. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 1. Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin 2. I løpet av en gjennomsnittlig i dag kommer du indirekte i kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtaket 3.En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12 kjønnshår - 4. I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger å sover 5. I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene 6. I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene 7.De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken 8. Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes! fra noen av de andre gjestene 9. Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser 10.Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som "spres" når du trekker i do 11.Du tilbringer seks måneder av ditt liv på toalettet 12.Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren nå skal det sies at dette ikke kan bevises Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tviler på at mange mye av dette gjelder oss i Norge. Jeg mener, jeg tror at de fattige i Afrika hvor det bor femten barn på hvert rom, og hvor det er nærkontakt med insekter og andre krypdyr dagen lang, øker gjennomsnittet betraktelig. Jeg nekter å tro at jeg svelger 14 insekter i løpet av ett år mens jeg sover. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) thomasw: Tror listen din er bullshit eller en falsk myte som det kalles... Endret 27. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 5. I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene 6. I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene Ikke at alle punktene ikke var latterlig, men hvordan skulle man fått denne informasjonen? Hvis du bare tenker deg om, så er det faktisk klin umulig å vite om dette stemmer. For ikke å snakke om forskjellen på antall mennesker man tar i hånden hvert år (sammenligne en snekker med en bissniss mann), hvordan vet man hvem som glemmer å vaske hendene etter de har onanert? Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) hehe , men dere så vel den siste linja mi også da - har ikke sjekka opp om disse allerede er med men: Visste du at... ¤ Det er umulig å slikke seg selv på albuen. ¤ En krokodille kan ikke strekke ut tungen sin. ¤ Hjerte hos en reke ligger i hodet. ¤ Det er fysisk umulig for en gris å kikke opp på himmelen. ¤ Mer enn 50% av jordas befolkning har aldri mottatt eller foretatt en telefonoppringing. ¤ Hester kan ikke kaste opp (spy). ¤ The "sixth sick sheik's sixth sheep's sick" er visstnok den hardeste tungekrøll i det engelske språk. ¤ Hvis du nyser for hardt kan du brekke et ribben. ¤ Hvis du forsøker å holde igjen et nys kan du sprenge et blodkar/en blodåre i hode eller nakken og derav dø på et øyeblikk. ¤ Hvis du prøver å tvinge deg selv til å holde øynene åpne kan de sprette ut av hodet. ¤ Ved å ha på seg øretelefoner i bare en time økes bakteriefloraen i ørene ca 700 ganger. ¤ I hver episode av Seinfeldt finnes det en Superman et eller annet sted. ¤ Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor. ¤ Akkurat som fingeravtrykk er den enkeltes tungeavtrykk helt unik og ikke lik noen annens. Endret 27. januar 2005 av thomasw Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 et andekvakk gir ekko, dette har "Mythbusters" på Discovery channel testet ut. Myth Busted BTW, det heter Fornicate Under Command of the King, ikke fudulate. dette var vel under pest herjede tider og England var underbefolket? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå piper skjermen min. skriveleif inneholder en skrivefeil Da har du antakeligvis satt på for liten oppløsning. (Hjalp for meg ihvertfall.) Skilpadder kan ikke fly. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Seventh Heaven: Lucy er egentlig 14 mnd eldre enn Mary på ekte. Ruthie er født i 1989. Eric Camden er blind på ene øyet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hehe , men dere så vel den siste linja mi også da - har ikke sjekka opp om disse allerede er med men: Visste du at... ¤ Det er umulig å slikke seg selv på albuen. Det går an, man må bare vær veldig tøyelig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 De tar vel utgangspunkt i et normalt menneske. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Så et menneske blir unormalt hvis de trener seg til å være veldig tøylig? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vokalisten i Iron Maiden er proffesjonell sverdfekter. Vokalisten i Van Halen har vært proffesjonel bokser. Freddie Mercury ville ikke fikse overbittet fordi han var redd for å ødelegge stemmen, ironisk nok var han en røyker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå