Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ok, da Begynner å bli en stund siden jeg spilte Sc Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Elementærladningen er 1,60 x 10^-19. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) En gjennomsnittlig person er i sitt livs beste fysiske form som 23-åring. Kroppens aldringsprosess begynner når man kommer i puberteten Dette var visst noe amerikanske leger fant ut under vietnam-krigen når de obduserte soldater. Mange var unge (gjennomsnittlig 19 år), og legen så at aldringen hadde begynt allerede da. Sikkert ikke mye aldring, men nok til å se det. Endret 25. november 2004 av pebbe Lenke til kommentar
Izor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mikrobølgeovner fungerer på den måten at de sender ut mikrobølger som får vannmolekylene til å bevege seg, som skaper friksjon og varmer det som er i ovnen.Hvis man plasserer et glass vanlig vann og et glass destillert vann i en mikrobølgeovn, og venter til det begynner å boble i "vanlig vann"glasset, vil du se at glasset med destillert vann ikke bobler. Den er superopphetet, og hvis man lumper f eks en sukkerbit oppi vannet vil det eksplodere. Jeg anbefaler ikke at folk prøver dette Flere her som følger med på myth busters tydligvis... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mikrobølgeovner fungerer på den måten at de sender ut mikrobølger som får vannmolekylene til å bevege seg, som skaper friksjon og varmer det som er i ovnen.Hvis man plasserer et glass vanlig vann og et glass destillert vann i en mikrobølgeovn, og venter til det begynner å boble i "vanlig vann"glasset, vil du se at glasset med destillert vann ikke bobler. Den er superopphetet, og hvis man lumper f eks en sukkerbit oppi vannet vil det eksplodere. Jeg anbefaler ikke at folk prøver dette Flere her som følger med på myth busters tydligvis... jeg så også det på myth busters Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mikrobølgeovner fungerer på den måten at de sender ut mikrobølger som får vannmolekylene til å bevege seg, som skaper friksjon og varmer det som er i ovnen.Hvis man plasserer et glass vanlig vann og et glass destillert vann i en mikrobølgeovn, og venter til det begynner å boble i "vanlig vann"glasset, vil du se at glasset med destillert vann ikke bobler. Den er superopphetet, og hvis man lumper f eks en sukkerbit oppi vannet vil det eksplodere. Jeg anbefaler ikke at folk prøver dette Flere her som følger med på myth busters tydligvis... jeg så også det på myth busters Artig program. Lenke til kommentar
sull Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) 1996 er vel mere riktig.verdensmester i ett år. EDIT: starcraft altså Han norske som vant WCG i SC er den eneste spilleren som ikke var fra Korea som har vunnet WCG i starcraft noensinne. Han het foresten Boxer, og han koreaneren som slo han heter Slayers Boxer. Slayer het vel faktisk den personen ihvertfall jeg snakker om, han som var på den dokumentaren. det er faktisk 2 tvkanaler i korea som sender starcraft og starcraft:broodwar 24/7 I Sør-Korea er det det aller største blant en mengde spill og det går til og med an å leve av å spille StarCraft. Norske "Slayer" vant VM i Sør-Korea et år og fikk tilbud om proffkontrakt av en sponsor. http://www.nfi.no/filmbutikken/tittel.html?id=10347 http://www.millimeterklipp.no/Produksjoner/slayer.html http://www.mortens1.no/The%20Game%20Cube/Starcraft.html nok referanser? Boxer er ikke norsk http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=15 vet du hvor man kan finne hele filmen om "slayer"? Endret 25. november 2004 av sull Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg vet ikke hvor du får tak i den filmen lovlig nei. eller, jeg har ikke funnet den etter en del googling, så tipper den ikke er gratis. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 1337x1337=1787569 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skateboard var ulovlig i norge til 1989.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Torsk er "Gadus morhua" på latinsk Ørret er "Salmo trutta" på latinsk Sjø-ørret er "Salmo salar" på latinsk Laks er "Salmo salmo" på latinsk Lenke til kommentar
little angel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 kroppen inneholder nok svovel til og drepe alle loppene på en midels stor hund. og noe om månene da; -månen er 4,5 bilioner år gammel og krater utgjør hele 16 prosent av hele månenes overflate. -en av tinga som vi har etterlat oss på månen er fatkisk en golfball, hehe det kan by på forviring -den engelske navenet på sinnssjuk er lunatic. fordet man før trode at sinnsjukdom hadde noe med månene og gjøre. - det største i solsysteme vårt finnes på månen. Det heter sydpol-aitkenkrateret og er 2500km i diameter og hele 13 km dypt.. -månene druker nøyaktig 27,33 dager på og gå rundt jorda en gang. Edwin Aldrin( kollegan til Neil Armstrong) var den føste meneske som tissa på seg på månene!! er ikke det unyttig info så vet ikke jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 -månen er 4,5 bilioner år gammel Neppe. 4,5 milliarder vil jeg tro. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 teksten til Lazyboy - facts of life This is who we are, this is what we do, this is what it is the bare facts of the life we live This is who we are, this is what we do, this is what it is These are the facts of the life that we live This is who we are Bare facts of the life we live This is who we are, this is what we do, this is who we are, are, are, are, are... so help me god Did you know, that 1 out of 4 Americans has appeared on tv? Did you know, 61% of all hits on the internet are on sex-sites? Every day 21 newborn babies will be given to the wrong parents The average person swallows 8 spiders in a year Cannabis is the most widely abused drug in the world The average person laughs 13 times a day Elvis was originally blonde The average age of first intercourse is 15.3 years old The average erect penis is 5.2" long - and 4.2" circumcised Eskimoes use refrigerators to keep food from freezing 41% of all people take people with curly hair less seriously 20% of all females have had at least 1 homosexuall experience Did you know, that there is no such thing as an anti-wrinkle-creme? This is who we are, this is what we do, this is what it is - the bare facts of the life we live This is who we are, this is what we do, this is what it is These are the facts of the life that we live This is who we are Bare facts of the life we live This is who we are, this is what we do, this is who we are, are, are, are, are... 22% of the time, a pizza will arrive faster then an ambulance in Great Britian 96% of all women have at one time in their life faked an orgasm 3 people die every year, testing if a 9 volt battery works on their tongue The 'Guiness Book Of Records' holds the record for being the most stolen book in the public libraries Butterflies taste with their feet 5% of the population is gay The worlds best known word is 'okay', the second most well-known word is 'Coca-Cola' The giraffe can clean its ears with its tongue Charles Chaplin once won 3rd place in a 'Charles Chaplin look-a-like contest' In 1995 a japanese trawler sank because a Russian cargo plane dropped a living cow from 30,000 feet Only one book has been printed in more copies than the bible: the IKEA-catalogue This is who we are, this is what we do, this is what it is - the bare facts of the life we live This is who we are, this is what we do, this is what it is These are the facts of the life that we live This is who we are The facts of the life we live This is who we are, this is what we do, this is who we are... 1 cigarette takes away five minutes of a person's life In 1950 we were 3 billion people on the earth. today we are 6 billion people. (time is ticking, ticking, yeah...) 'Donald Duck' was banned in Finland, because he doesn't wear pants 74% of all nudist-females are nudists, because their husbands are nudists More people die from a champagne cork popping, than from poison spiders 21% of all traffic accidents happen because the driver falls asleep Did you know that originally a Danish guy invented the burglar alarm. unfortunately it got stolen. This is who we are, this is what we do, this is what it is Yeah, yeah, yeah, yeah... This is who we are, this is what we do, this is what it is Yeah, yeah... This is who we are Bare facts of the live we live This is who we are, this is what we do This is who we are, this is what we do so help me God Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er fysisk umulig å slikke seg på albuen. 75% av de som leser dette prøver å slikke seg på albuen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 teksten til Lazyboy - facts of life Morsomt, selv om endel ikke er sant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er fysisk umulig å slikke seg på albuen. Pøh, jeg har sett noen klare det. Greit nok, de hadde en lang tunge, men det går. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 75% av de som leser dette prøver å slikke seg på albuen.. *plystre* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå piper skjermen min. skriveleif inneholder en skrivefeil Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 gress er grønt om sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå