Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboene mine er såpass at jeg vurderer å flytte. I gangen min bor det en gammel dame som skriker hver gang brannalarmen går. En annen dame som aldri går ut av leiligheten sin. En fyr som ser rart på meg og rødmer hver gang han ser meg (dette skal være søtt ikke sant? men nå er det blitt creepy), og en fyr som vandrer rundt i gangene både dag og natt. Over meg bor det en mongolid pakistaner som spiller keyboard hver eneste morgen og vekker meg.....

Lenke til kommentar
Nest raskeste land pattedyr er faktisk hunderasen Greyhound

Sikker på det?

 

http://plymouthlibrary.org/faqfastest.htm

Hmm faktisk...... søkte på nettet og der var det mange hit der greyhound stod oppført som den nest raskeste og andre mente det var noen andre hov dyr som var det. Det har vært greyhound som har kommet over 80km/t.

 

Kan egentlig ikke vites siden å måle hastigheten blir litt vanskelig.

 

Anyways.....

Lenke til kommentar
Heller fargestoff med fargen karamell, vel?

dette er sikkert bare flisespikkeri med på etiketten til cola står det at fargestoffet E150d er brukt. ifølge denne beskrivelsen heter dette fargestoffet "Sulphite ammonia caramel" og er en farge som er oftest er laget av sukkerrør.

 

i den artikkelen står det egentlig en ny unyttig fakta: E150 er det fargestoff-gruppen som brukes i 98% av tilfellene hvor kunstig fare er brukt....

Lenke til kommentar

Om man bøyer seg ned under bordet for å plugge inn headsettet bak i PC-en, for så å dunke hodet kraftig i bordet på vei opp igjen, gjør det vondt. I hodet altså. Spesielt baksiden, med mindre du har sær anatomi.

 

Forresten:

142857 x 2 = 285714

142857 x 3 = 428571

142857 x 4 = 571428

142857 x 5 = 714285

142857 x 6 = 857142

142857 x 7 = 999999

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...