aklla Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 mye dårlig fakta her nå -Hjulet er 2 år gammelt og en Australsk advokat har patenten. (SMART!) FEIL hjult er noen tusen år gammelt... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 mye dårlig fakta her nå -Hjulet er 2 år gammelt og en Australsk advokat har patenten. (SMART!) FEIL hjult er noen tusen år gammelt... Jasså , finnes det er hjul som er 2000 år gammelt ? Unyttig fakta: Jeg skal døgne, og sitter med en diskant-satelitt-høyttaler ved siden av meg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jasså , finnes det er hjul som er 2000 år gammelt ? hjulene på bilene min er eldre enn 2 år... har ikke hjul som er 2000 år gamle, men er sikker på at det finnes ett sted... tror jeg hadde en liten "read error" der oppe.... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 verdens minst utbredte fobi er globofobi, eller frykten for eggeskal. ca. 10 mennesker i verden som har denne diagnosen. andre like lite utbredte er f.eks. anglofobi, frykten for engelskmenn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 muttern har i overkant av 500 forskjellige eggeglass... Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Unyttig Fact: Morra di bør få seg et liv bAre tuller ... At mobilen min ligger midt mellom skjermen og tastaturet er vel unyttig fakta? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har en simens c62 som ikke virker.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 man må gå omtrent 3700 steg for å forbrenne en halvliter cola. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har tørr hud på venstre albu. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Faktisk 20:08 edt:der ble den 20:09 Endret 9. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) I California må du ha jaktkort for å sette opp musefeller (Er poster om hudens fuktighet og høyttalerens beliggenhet unyttige fakta eller uinteressante opplysninger?) Til bekymring: Under Vietnam-krigen døde 55000 amerikanske soldater, i samme tidsrom ble 51000 amerikanske kvinner drept av sine partnere, eller tidligere partnere Endret 9. november 2004 av pebbe Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jeg glemte å barbere meg i dag-tidlig.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Unyttig betyr ikke uinteressant, vennligst hold personlig info om hva du foretar dere om dagen til deg selv, og post heller hvis du har noe skikkelig unyttig men interessant/morsomt å skrive. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Q-tips ble oppfunnet av polsk-amerikanske Leo Gerstenzang i 1920, ideen fikk han fra sin kone som brukte tannpirkere med bomull på tuppen til å rense babyen deres sine ører. Han brukte flere år på å perfeksjonere designet på Q-tipsen, og sikkerhet (så en ikke skjærer seg hvis bomullen faller av) sto høyt i kurs. Q-tipsen ble først markedsført som Baby Gays(!). I 1926 ble navnet forandret (han var fremsynt tydeligvis) til Q-tips® Baby Gays. Senere ble Baby Gays tatt bort. Q-en i navnet står for Quality. Endret 10. november 2004 av pebbe Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 En gjennomsnittlig voksen mann har en biceps på 13" En gjennomsnittlig voksen mann mister 1,5 kg muskelmasse i året. Det er teoretisk mulig (men veldig usansynlig) at solen kan kollidere med en annen stjerne før den blir en rød kjempe. Hvis man forsøker å holde inne et kraftig nys, kan man sprenge et blodkar i hjernen og dø momentant. Dette er allikevel et ekstremt uvanlig fenomen. 1 av 800 barn har downs syndrom. 1 milliard mennesker mangler vann. IBM fant opp dataviruset i 1985 for å ødelegge for sine konkurenter. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 De fleste elefanter veier mindre enn tungen til en blåhval. Hvis en plasserer litt sprit på en skorpion, vil den bli gal og stikke seg selv til døde. Maur strekker seg når de våkner. De utfører også en bevegelse som ligner på gjesp før de tar tak i dagens oppgaver. Hvis du slipper en rosin opp i et glass, ny champagne, vil den sprette opp og ned. Selleri har negativt med kalorier. Du har mer kalorier i kroppen før du begynte å spise den. Ordet "byte" er en forkortning av "by eight". Ordet "pixel" er en forkortning av "picture cell" eller "picture element". HVis du plusser sammen alle tallene fra 1-100, (1+2+3+4+5+6+7...) får du 5050. Los Angeles fulle navn "El Pueblo de Nuestra Senora la Reina de los Angeles de Porciuncula" kan bli forkortet til 3,63% av størrelsen, "L. A". Al Capones visittkort sa han var en møbelforhandler. 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321 Hvilket tall med fem siffer er det samme når det er multiplisert med 4? 21978; 21978 x 4 = 87912. I 1963 sa baseball pitcheren Gaylord Perry, "De plasserer en mann på månen før jeg treffer en 'home run'". Juli den 20., 1969, noen par timer etter Neil Armstrong landet på månen, traff Gaylord Perry sin første, og siste 'home run'. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 -Liste over glimrende unyttig fakta- Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Selleri har negativt med kalorier. Du har mer kalorier i kroppen før du begynte å spise den. Selleri har ikke "negativt med kalorier," men det har så lite kalorier at du bruker mer energi på å forbrenne dem enn du får igjen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Selleri har negativt med kalorier. Du har mer kalorier i kroppen før du begynte å spise den. Selleri har ikke "negativt med kalorier," men det har så lite kalorier at du bruker mer energi på å forbrenne dem enn du får igjen. Og det kaller dere unyttig fakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå