Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ved å slå huet i veggen i en time forbrenner du mer kalorier enn hvis du hadde hatt sex i 600 timer. Du ødelegger sikkert flere hjerneceller òg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det mest slitesterke stoffet i kroppen er "skinnet" utpå tennene.Derfor Megadeth har en sang som heter "Skin o' my teeth". Emaljen? Lenke til kommentar
handuet Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tror mange av posterne her kunne hatt bruk for et besøk til snopes.com. Har bare surfa der en halvtime men har likevel fått avkreftet mange av "faktaene" i denne tråden... Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ikke kjøp pizza på Lidl, ekke godt! <--- Smaker deig og bunnen blir aldri sprø Anatomi: Vi har 216bein i menneskekroppen Vi har 206bein i skjelletet Vi har 28bein i hodet Vi har 27bein i armen Vi har 26bein i foten Vi har 8bein i håndleddet Vi har 7bein i ankelen Vi har ca 650muskler i kroppen Det beinet som er lettest å bryte er Clavicle (kragebeinet) Det beinet som er vanskeligst å bryte er Scapula (skulderbladet) Endret 6. november 2004 av icer Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg er jomfru Nice! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har AD/HD Join the club Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) de første cd platene var på 74 minutter fordi philips (som oppfant cden) sjefen ville at man skulle få plass til mozarts *et eller annende* symfoni på ei plate. midjen på utsillings dukker i butikk vinduer (hvertfall noen) har like stor ommkrets som på en 3 år gammel baby. (gjelder vel kvinnelige utsillings dokker) i en vanlig lyspære brukes bare 5% av strømmen til å lage lys. skikken å klappe (for folk som opptrer f.eks) ble "oppfunnet" av en kinesisk keiser for mange tusen år siden som fikk tjenere til å klappe for han. (av en eller annen grunn) Endret 7. november 2004 av andesam Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 de første cd platene var på 74 minutter fordi philips (som oppfant cden) sjefen ville at man skulle få plass til mozarts *et eller annende* symfoni på ei plate. Det var Sony og Beethoven, ikke Phillips og Mozart. Om jeg husker rett. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er veldig sikker på at det var philips, men er ikke sikker på om det er mozart da... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er vel Sony som har CD-patentet, så det stemmer nok... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 sony og philips har vel begge en del patenter når det gjelder cd er. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har kviser på penisen.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har kviser på penisen.... Sandpapir + runk = problem solved. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har kviser på penisen.... Sandpapir + runk = problem solved. Har desverre prøvd det... Rett før jeg går til legen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har kviser på penisen.... Sandpapir + runk = problem solved. Har desverre prøvd det... Rett før jeg går til legen unyttig fakta: skjermen min begynner og bli ødelagt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Unyttig fakta = Unyttig tråd! Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 mye dårlig fakta her nå -Hjulet er 2 år gammelt og en Australsk advokat har patenten. (SMART!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå