Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer unyttig fakta:

 

For å kunne stoppe et kræsj i 40 km/t (uten belte) med armene, må man klare 3000 kg i benkpress.

 

Et kræsj i 50 uten belte tilsvarer et fall på 10 meter ned på et betonggulv.

 

Gene Simmons er troende jøde.

 

Mr.T har innrømmet at han er homofil.

 

El Chupacabra ble sist sett i Juli 2003.

 

Bare Fred Flintstone og Homer Simpson kan se Gazoo.

Lenke til kommentar
Tror Bush er demens-syk

Doktor mener presidenten er presenil

Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush

 

Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta.

Bush talte 100% riktig som 48 åring. Og se på han nå!

Oja, det er jo bevis.

Hva med presset han har på seg som verdens mektigste mann? Hva med at han er en mann som leder et land i krig?

Jeg gjentar meg selv: Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta.

Ok Bush er en helt frisk mann, men som fortsatt ikke klarer å snakke uten talefeil.............

 

Blir latterlig å tenke slik

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Nå hører jeg på Ribozyme - Bit

 

(Rart at ingen har annonsert "current song", da dette må være det desidert, mest unyttige fakta). :roll:

Der er jeg uenig. Jeg mener det er likt som med det meste i tråden her. Det er ikke unyttig interessant fakta, men unyttige opplysninger.

Lenke til kommentar

Denne posten kunne vært bra, men absolutt ingen bryr seg om hva du hører på/spiser osv.

 

*med mindre du gjør noe helt bissarre ting.

 

verdens største parkeringshus ligger i chicago og har 92 150 plasser.

Eksempel på et bra innlegg.

 

Jeg tygger på en ekstra tyggis av type eucalyptus.. Sånn turkis en..

Eksempel på et verdiløst og kjedelig innlegg.

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar

Sannsynligheten for å dø av å dette ut av sengen er like stor som sansynligheten er å dø av lynnedslag.

En analog klokke som går 30 minutt for sent hver dag, vil vise rett tid hver 24. dag. Men en klokke som går en tusenededels feil hver dag, vil gå rett hver 118275. år.

Et blunk med øyet varer gjennomsnittlig 0,3 sekunder og det er gjennomsnittlig 2,8 sekunder mellom hvert blunk.

Vi filtrerer bort 99 pst. av alle sanseintrykk rundt oss, dersom de ikke virker truende.

Hjeren består av 80 pst. vann.

Babyer er født uten kneskåler. De kommer vanligvis i 2-6 årsalderen.

Intil babyer er tolv år gråter gutter like mye som jenter.

Etter at gutter har fylt atten gråter de aldri. For da er de menn og da er det rusk i øyet :cry: (<-smilyen heter cry... Kjønsdiskriminering)

Lenke til kommentar

Quito i Ecuador sies å ha det mest behagelige klimaet i verden. Temperaturen faller veldig sjelden under 8 grader på natten og holder seg som regel under 22 grader på dagen. Slik er det året rundt! (Quito er også den eneste hovedstaden i verden som begynner med bokstavern «Q».)

 

En til:

 

Bruden står på brudgommens venstre side slik at sverdhånden (den høyre) er ledig. Skikken kommer fra en tid der det var vanlig å forsøke å kidnappe bruden. Forloveren (på engelsk «best man») var tradisjonelt den beste krigeren og skulle hjelpe til med å beskytte bruden. (I dag blir forloverrollen som regel tiltenkt slappe puddinger med et nært forhold til brudgommen.)

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
Nå hører jeg på Ribozyme - Bit

 

(Rart at ingen har annonsert "current song", da dette må være det desidert, mest unyttige fakta). :roll:

Der er jeg uenig. Jeg mener det er likt som med det meste i tråden her. Det er ikke unyttig interessant fakta, men unyttige opplysninger.

Du har rett. Prøver igjen:

Guam har syv offentlige grunnskoler.

 

Nepals flagg er ikke rektangulært, ikke firkantet. Det er liksom... to triangler?

 

Hovedstaden i Andorra er Andorra la Vella.

 

I 1984 ble 13.126 mennesker arrestert i federale narkotikasaker.

 

Når Coca-Cola ble solgt i Kina for første gang, brukte de bokstaver som ville ligne på lyden, "Coca-Cola" når det ble uttalt. Uheldigvis, hva det betydde bokstavelig var "Bit det voksede rumpetrollet". Produktet solgte ikke bra.

 

Det er umulig å hoste uten å lukke øynene.

 

Michael Tolotos, som døde i en alder av 80 år, så aldri en kvinne.

 

Selv om det bor over en milliard mennesker i landet, har Kina bare 200 familienavn.

 

For å styrke et Damaskus-sverd, ble det stukket inn i en slave.

 

Første verdenskrigs stjernepilot, Jean Navarre, angrep en zeppelin armert bare med en kjøkkenkniv.

 

I 1982 døde det siste medlemmet av en gruppe mennesker som trodde Jorden var hul.

 

John Bellavia har deltatt i over 5000 konkurranser.... og aldri vunnet noe som helst.

 

En "coward" (feiging, pyse), var originalt en gutt som tok seg av kuene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...