sluffy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Etter 1945 har ingen barn fått døpenavnet "Adolf" Det er jeg langt i fra sikker på. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 2/3 av verdens befolkning bor ved vann. ville trodd det var flere, siden vann finnes overalt på jorda, i ørkenene, på fjellet, i alaska, til og med på verdens tørreste steder finnes det vann. så yttrykket "bor ved vann", er feil å bruke, da alle mennesker bor ved vann, siden de har tilgang på vann, enten den nærmeste vanndråpen er i rørene i huset ditt, eller 1000 meter under bakken. EDIT: for ca. 20 sekunder siden gikk jeg opp fra 36, til 35. plass på hw.nos lag i pulse. (måtte bare, lå 2000 trykk unna, og jeg kjeder meg) Ja, jeg var ikke sikker på om det var havet eller vann, så jeg skrev vann for å helgardere meg. Men nå som du sier det, var det sikkert havet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Så på ssb.no. Det der er bare i Norge. Dessuten ser det ut som den går litt opp 2 ganger i løpet av 50-tallet, en gang seint på 60-tallet, og en gang nærmere 80-tallet. I hele verden har noen uansett blitt kalt Adolf. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hvis man forsøker å holde igjen ett nys. Kan man sprenge et blodkar i hodet og dø. Hvis hekken på en bil heller mer enn 45 grader, skrur alarmen seg automatisk av, fordi den tror at bilen blir tauet. 3 personer blir født hvert sekund. 75% av alt storfékjøtt inneholder ett stoff som kan gi menn feminine trekk. De fleste biler tåler kun en kollisjon i 50 i en vegg. Airbagene dreper flere enn de redder. George W. Bush er presenil. Guvernøren i Minesota mellom 1998 og 2002 bruker ikke undertøy i dag, og brukte det heller ikke den gangen. Endret 20. oktober 2004 av superseven Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 George W. Bush er presenil. Topic er unyttig fakta, ikke usann fakta. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 George W. Bush er presenil. Topic er unyttig fakta, ikke usann fakta. Les dette! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Tror Bush er demens-syk Doktor mener presidenten er presenil Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta. Endret 20. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Tror Bush er demens-syk Doktor mener presidenten er presenil Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta. Bush talte 100% riktig som 48 åring. Og se på han nå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Tror Bush er demens-syk Doktor mener presidenten er presenil Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta. Bush talte 100% riktig som 48 åring. Og se på han nå! Oja, det er jo bevis. Hva med presset han har på seg som verdens mektigste mann? Hva med at han er en mann som leder et land i krig? Jeg gjentar meg selv: Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Les dette! Det står på vg.no, da må det jo være sant. Jeg er veldig langt fra noen Bush-fanboy, men denne diskusjonen taper du. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Servicepacks til Xp/2000(sp1/sp4) tar mindre plass i den norske versjonen enn den engelske. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Idag var lanseringen av en ny type mobil med 5 mb pixel oppløsning på kamera... Det er heftig når jeg på mitt digitalkamera har 4,1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 I morgen skal eg lage ein ost på 1,7 tonn som skal delest opp i 156 mindre oster som da senere skal ligge i ein saltlake i 2 døgn, for senere å settes på lageret som den der skal ligge i ca 3md. Dette skal eg da gjøre på Tine Jarlsberg i Fræna Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Etter 1945 har ingen barn fått døpenavnet "Adolf" Det er VELDIG feil, søk på gulesider.no på telefonnummer, og skriv fornavn Adolf, fant mange navn jeg Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det siste året er det ca 600 menn i Møre og Romsdal som har blitt sterilisert. Kun 89 kvinner har gjort det samme. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Etter 1945 har ingen barn fått døpenavnet "Adolf" Det er VELDIG feil, søk på gulesider.no på telefonnummer, og skriv fornavn Adolf, fant mange navn jeg Den dumme lille feen må ha slått meg i hodet.. det kan jeg seriøst ikke huske å ha posta Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Etter 1945 har ingen barn fått døpenavnet "Adolf" Det er VELDIG feil, søk på gulesider.no på telefonnummer, og skriv fornavn Adolf, fant mange navn jeg Veldig feil er det ikke. Ganske riktig egentlig. bare se på statstikken fra ssb.no. At du finner mange som heter det på telefonkatalogen.no er heller ikke så rart. Mange som er født før 1945 her i Norge. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Lokalavisen min (Østlandsposten) boikotter turn. Idag dro to lag fra Larvik til Østerrike i europamesterskap i troppsgymnastikk. Alt som stod i avisen var et lite bilde og noen linjer skrift. Så om du blar om på neste side er det dobbelsides repotasje med et enormt bilde av en gutt som trener på svømming, uten at det er noe spesielt med han.... Verden er urettferdig!!! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis man forsøker å holde igjen ett nys. Kan man sprenge et blodkar i hodet og dø. Bare en urban legend... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå