Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2/3 av verdens befolkning bor ved vann.

ville trodd det var flere, siden vann finnes overalt på jorda, i ørkenene, på fjellet, i alaska, til og med på verdens tørreste steder finnes det vann.

 

så yttrykket "bor ved vann", er feil å bruke, da alle mennesker bor ved vann, siden de har tilgang på vann, enten den nærmeste vanndråpen er i rørene i huset ditt, eller 1000 meter under bakken.

 

EDIT: for ca. 20 sekunder siden gikk jeg opp fra 36, til 35. plass på hw.nos lag i pulse. (måtte bare, lå 2000 trykk unna, og jeg kjeder meg)

Ja, jeg var ikke sikker på om det var havet eller vann, så jeg skrev vann for å helgardere meg. Men nå som du sier det, var det sikkert havet.

Lenke til kommentar

Hvis man forsøker å holde igjen ett nys. Kan man sprenge et blodkar i hodet og dø.

 

Hvis hekken på en bil heller mer enn 45 grader, skrur alarmen seg automatisk av, fordi den tror at bilen blir tauet.

 

3 personer blir født hvert sekund.

 

75% av alt storfékjøtt inneholder ett stoff som kan gi menn feminine trekk.

 

De fleste biler tåler kun en kollisjon i 50 i en vegg.

 

Airbagene dreper flere enn de redder.

 

George W. Bush er presenil.

 

Guvernøren i Minesota mellom 1998 og 2002 bruker ikke undertøy i dag, og brukte det heller ikke den gangen.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Tror Bush er demens-syk

Doktor mener presidenten er presenil

Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush

 

Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Tror Bush er demens-syk

Doktor mener presidenten er presenil

Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush

 

Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta.

Bush talte 100% riktig som 48 åring. Og se på han nå!

Lenke til kommentar
Tror Bush er demens-syk

Doktor mener presidenten er presenil

Spekulasjonene om hvorvidt den amerikanske presidenten har mental svikt har blusset opp etter at det anerkjente tidsskriftet Atlantic Monthly nylig trykket en stor artikkel om talevanskene til Bush

 

Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta.

Bush talte 100% riktig som 48 åring. Og se på han nå!

Oja, det er jo bevis.

Hva med presset han har på seg som verdens mektigste mann? Hva med at han er en mann som leder et land i krig?

Jeg gjentar meg selv: Én lege som har sett på videokassetter er ikke fakta.

Lenke til kommentar
Etter 1945 har ingen barn fått døpenavnet "Adolf"  :thumbup:

Det er VELDIG feil, søk på gulesider.no på telefonnummer, og skriv fornavn Adolf, fant mange navn jeg :)

Veldig feil er det ikke. Ganske riktig egentlig. bare se på statstikken fra ssb.no. At du finner mange som heter det på telefonkatalogen.no er heller ikke så rart. Mange som er født før 1945 her i Norge.

Lenke til kommentar

Lokalavisen min (Østlandsposten) boikotter turn. Idag dro to lag fra Larvik til Østerrike i europamesterskap i troppsgymnastikk. Alt som stod i avisen var et lite bilde og noen linjer skrift. Så om du blar om på neste side er det dobbelsides repotasje med et enormt bilde av en gutt som trener på svømming, uten at det er noe spesielt med han....

Verden er urettferdig!!! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...