Sleepy Gary Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Du forbrenner flere kalorier sovende enn når du ser på tv Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Det er fysisk umulig å sleike seg på albuen!! Endret 21. november 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er fysisk umulig å sleike seg på armen Ikke min..? - I Singapore er det ulovlig å selge eller eie tyggegummi. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 aldri monter et stikk med påsatt spanning og med uisolerte verktøy ..hvis ikke du vil da.. Det der er ikke fakta, men råd. GIDD MISBRUKE TRÅDEN DAAAA Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er fysisk umulig å sleike seg på armen Ikke min..? - I Singapore er det ulovlig å selge eller eie tyggegummi. Lalala... Mente albuen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Lalala... Mente albuen *Prøve* Stemmer det *grin* - Amerikanerne åt mer enn 20 milliarder pølser i år 2000. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hovedstaden på stillehavsøya Nauru heter Yaren. Jeg sitter her og skriver mens tv`n står på i bakgrunnen (Tom Jones konsert *rofl*) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 * Hvis du banner i 8 år, 7 mnd, og 6 dager, vil du ha produsert nok lydenergi til å varme opp en kaffekopp. * Man kan ikke begå selvmord med å holde pusten. * Det er mer sannsynlig at du blir drept av en champagne kork enn av en hoggorm. * American Airlines sparte 40.000 dollar i -87 ved å ta bort ett olivenbær fra hver salatblad som ble servert på 1.klasse. Er ikke det unyttige fakta, så kall meg en krakk. Din krakk... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Gjerdestolper er noen ganger grønne. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nora appelsinjuice er laget av konsentrat fra friske appelsiner, tilsatt kun appelsinens opprinnelige og naturlige innhold av vann. Juicen inneholder ikke konserveringsmiddel, men er pasteurisert og aseptisk pakket for å oppnå god holdbarhet. Bør ristes før bruk og nytes avkjølt. Innhold: 1liter usukret appelsinjuice-tilsvarer 100% presset fruktsaft fra 2kg solmodne appelsiner. Laget av konsentrat. Holdbarhet: Best før utgangen av: Se toppen av kartongen (apr.04) Ved uåpnet paning, oppbevart i romtemperatur, garanteres en god, frisk smak og deklarert C-vitaminmengde minst til angitte dato. Åpnet pakning har en holdbarhet i kjøleskap på 4-5 dager. Næringsinnhold: 100ml (ca. 100 g) Nora appelsinjuice gir: Energi: 200kJ (48kcal) Protein: 0,9g Karbohydrat: 10,5g Fett: 0,2g Vitamin C: 30mg (50% av anbefalt daglig tilførsel) Kartongen kan resirkuleres. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Dette bilde er umulig å gjøre virkelig ! ! ! Endret 22. november 2003 av Newt32 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Gardners art through the ages 10th edition veier bare 4,8 kg mens Gardners art through the ages 11th edition veier hele 5,8 kg. Lenke til kommentar
The_man Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 eg tenkte at siden eg starta denne tråden får vel eg kaste innpå noen oxo: Lighteren ble oppfunnet før fyrstikkene En Tarantell kan leve i to år uten mat Dildo er en by i Canada En Pingvin kan hoppe nesten to meter rett opp Ingenting rimer på Pølse *LOL* Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Esel er lese baklengs Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Varmt vann veier mer enn gull Lyd går 15 ganger raskere gjennom stål enn gjennom luft Donald Duck ble forbudt i finland fordi han ikke bruker bukser "60 Minutes" er det eneste programmet på CBS som ikke har åpnings melodi Endret 22. november 2003 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hjernen din består av 80% vann. Haien er den eneste fisken som kan blinke med begge øynene. De fleste lebestifter inneholder fiskeskjell. Myggspray er ikke avskrekkende for myggen. Myggsprayen blokkerer bare myggens sensorer slik at den ikke vet at du er der. Perler smelter i eddik. Skilpadder kan puste gjennom baken. + Et lite Off topic spm: En katt lander alltid på bena, og et stykke brød med smør lander alltid med smøret ned, dette er velkjente fakta...men hva skjer om du knytter et stykke brød med smør fast på ryggen til en katt? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Donald Duck ble forbudt i finland fordi han ikke bruker bukser http://www.snopes.com/disney/films/finland.htm Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du forbrenner flere kalorier sovende enn når du ser på tv Eh. Det virker på meg som noe usannsynlig. Ikke si at det er hentet ifra "Illustrert Vitenskap" (vær så snill Jesus, ikke flere idioter...?). Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Røde blodceller er konkave (tror det heter konkav) for å kunne gå gjennom blodårer som har mindre diameter enn dem selv. (De vrir seg rundt). Den har heller ikke en kjerne. (som vanlige celler) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 + Et lite Off topic spm: En katt lander alltid på bena, og et stykke brød med smør lander alltid med smøret ned, dette er velkjente fakta...men hva skjer om du knytter et stykke brød med smør fast på ryggen til en katt? Mener å huske en video med noen som prøvde dette og da landet katten på bena... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå