rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Den tilnærmede verdien for 'pi' er 3,14. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) -Hvis man klarer å ligge Heeeeeeeelt stille (flatt) med hodet heeelt loddrett over en stund, vil man dø! (dette er imidlertid umulig, med mindre du hadde hatt en maskin som holdt deg fast..) -og.. står man helt stille uten å bevege seg vil man svime av på under en time.. -Hvert øre har ca 200 nervepunkter. Bare ved å se på ørestrukturen din kan en (som kan slikt) se dine medføtte handikapp. -På vinteren når paddene går i "dvale", lever alle cellene i kroppen dems vær for seg, dvs at de egentlig er døde... - noen mennesker hår åpne kanaler mellom nesen og øynene, de kan "sniffe" i seg feks melk og sprute det ut gjennom øynene. Det finnes tilogmed konkuranser for folk med denne egenskapen.. om å sprute lengst... rekorden står oppført i gunnies rekordbok! - Jeg har ca. 50 strømper, bare 30 av dem har en partner.. Endret 11. oktober 2004 av lindasl Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tannbørsten min er grønn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Blekksprutens "hjerne" er formet som en smultring, og gjennom hullet går endetarmen. Snakk om å tenke med rævva. Btw, det med øret er interessant. Har noen prøvd å ta takk i øreflippene og dra skikkelig nedover og utover så du kjenner det (hører av og til det knaker)? Føles veldig godt etterpå. Blir mere avslappet i ansiktet. Lærte det av elektronikklærern på videregående, så han dro seg i ørene flere ganger iløpet av dagen, og det måtte jo prøves. Nå gjør jeg det mange ganger om dagen. I Bad Boys2 ble det trikset litt overeksponsert, politimennene hadde vært på kurs i avslappingsteknikker, og gned seg på ørene mens de sa "woohsaaaaah" for å ikke bli sinna på hverandre. Endret 11. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Da jeg skrev dette var det siste post... Det hadde du nok ikke tenkt deg nei! Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Moren min har en stekovn Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hm, savner litt mer interessante fakta i denne tråden. Bitex og lindasl er eksempler alle burdte følge. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 I natt som var ble sykkelen min stjålet Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg gjør lekser :S Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Et galaktisk år, den tiden Melkeveien bruker på en rotasjon rundt sin egen akse, er: 225 millioner år... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg spilte en veldig stygg solo på bandøvinga vår i dag. Særdeles nyttig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jaguaren har den sterkeste kjeven av alle kattedyrene. Puma er den sterkest kattedyret per kg. Hyenen er det dyret i verden som har sterkest kjeve av alle dyrene pr kg. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har svært hull i bokseren på rompa. Hullet dekker nesten hele rompeballen, men det er faktisk litt behagelig. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 En oransje kulepenn fra Studentenes Landsforbund, er 13,9 cm lang.... Kjekt å vite Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 - det tofingrede dovendyret sover 22timer per døgn. -den værste måten å dø på er å bli fanget i tentaklene til en sjøveps (er slags manet), da den har en bedøvende veske som brenner bort huden din og lammer deg helt. Denne vesken/giften gjør at det blir sendt smertepulser fra hele kroppen til hjernen konstant. Det værste er at du dør ikke, ikke før etter ca 2 døgn! Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Gjennomsnittstiden jeg bruker på å løpe rundt huset mitt er ca 20 sek. rekorden satt i 04.12.2002 det var kaldt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 at denne posten ble glemt etter innlegget den 08/12/2003 : 16:05 og åpnet igjen for noen dager side... ett vanelig tastatur har 108 taster inkl. windows-tastene ett vanelig tastaturet til en laptop har 85, men fortsatt like mange funksjoner som ett vanelig tastatur med 108 taster Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Enkelte ergrer seg helt enormt over folk som ikke kan å skrive "vanlig". Endret 13. oktober 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ifølge gammel overtro er den sjette dagen etter fullmåne den aller beste dagen for å dra på ferie. Eller å hvile. Fiskere og jegere har gode sjanser til å fange The Big One på denne dagen. Den niende dagen etter fullmåne, derimot, var ikke særlig heldig, ifølge de gamle. Hvis du ville beholde det vakre tryne, burde du dra for gardinene. Før trodde jo folk at månen også kunne forandre utseendet ditt. Månen er 4,5 billioner år gammel og astronomer har funnet is på månen (Vanilje håper jeg). Ved en av polene vistnok. Hvis dette stemmer kommer det til å få mye å si for framtidige aktiviteter på månen. Kilde: Månen er en diger pudding av Jon Ewo (bok) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå