Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)

The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe mere dere vil vite? :hmm:

Ja faktisk, hvor stort er egentlig Grahams tall?

Det største tall som er brukt i et matematisk bevis, er en grenseverdi som ble offentliggjort i 1977, og som er kjent som “Grahams tall”. Det har å gjøre med bikromatiske hyperkuber og kan bare uttrykkes ved hjelp av et spesielt “pil-system”, uttenkt av Knuth i 1976 og utvidet til 64 lag.

Lenke til kommentar
Ringer du derimot 111 kommer du ingen steder. logisk?

Ja. Det var 111 før, men brannvesenet fikk så mange "falske" telefoner fra små barn som lekte seg med telefonen. *trykke på masse taster (111) GØY :) *

Men Det er også bevist att under panikk i en brann, eller nødsituasjon så ringer mane: "10010" istede for 110... Pga, folk sier ååå, ring HUNDRE OG TI! :dontgetit:

*lærte meg på brannølvese*

definisjonen på 1 m. den distansen lyset i vakuum tilbakelegger på 1/299 792 458 av et sekund. ;)

Lenke til kommentar
Blacklight er en type ultrafiolett lys som egentlig ikke lyser, men får alt som er hvitt i rommet til å skinne. Veldig populært på disco og bygdefester. Kan kjøpes som vanlige lyspærer, bare mye dyrere.

Puber har ofte blacklight inne på badet, fordi narkomane da ikke vil se blodårene sine og får ikke satt sprøyter inne på dassen. Også blir det masse artige små prikker i vasken :) Pluss du ser HELT speisa ut i speilet, omtrent som å se seg selv på et negativ-foto.

Kor har du den me lyspæra fra? Syns det va billigere når jeg kjøpte meg lyspære jeg da,men men :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...