Potetdamen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 sitte nå og koser meg en kald cola og en grandis. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 viste du at når vi går, så bruker vi 200 muskler samtidig?? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er 8 siffer i mitt mobil nummer! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En gjennomsnittlig windows xp oppgavelinje er blå. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 X-tra Kullsyreholdig Vann Limesmak smaker dynge. Iallfall når den er varm. Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) - Guinness Rekordbok holder rekorden for å bli mest stjelt fra biblioteker. guinness rekordbok er også den mest solgte boken eksl. bøker som bibelen (uten forfatter / opphav) Endret 7. oktober 2004 av nord Lenke til kommentar
arianar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Orgasmen til en gris varer i 30 minutter Heldiggris? Nilen har vært totalt islagt to ganger. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Men nå er det slik at Ikea katalogen er verdens mest solgte/utdelte bok Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg liker pizza! Og hvite sauer og Ed, Edd og Eddy.... Og så såg jeg et tre i dag. Og en fulg tror jeg.. Ja og så sitter jeg på en stol nå... Hmmm noe mere dere vil vite? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noe mere dere vil vite? Ja faktisk, hvor stort er egentlig Grahams tall? Dessuten har jeg vondt i beina no. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noe mere dere vil vite? Ja faktisk, hvor stort er egentlig Grahams tall? Det største tall som er brukt i et matematisk bevis, er en grenseverdi som ble offentliggjort i 1977, og som er kjent som “Grahams tall”. Det har å gjøre med bikromatiske hyperkuber og kan bare uttrykkes ved hjelp av et spesielt “pil-system”, uttenkt av Knuth i 1976 og utvidet til 64 lag. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 joda, men hvor stort er det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg stammer...(hah!, det visste du ikke! ) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 idag kom moren min hjem fra Berlin! og jeg fikk sjokolade, red bull og masse cola!! jeg er glad i mammaen min, Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ringer du derimot 111 kommer du ingen steder. logisk? Ja. Det var 111 før, men brannvesenet fikk så mange "falske" telefoner fra små barn som lekte seg med telefonen. *trykke på masse taster (111) GØY * Men Det er også bevist att under panikk i en brann, eller nødsituasjon så ringer mane: "10010" istede for 110... Pga, folk sier ååå, ring HUNDRE OG TI! *lærte meg på brannølvese* definisjonen på 1 m. den distansen lyset i vakuum tilbakelegger på 1/299 792 458 av et sekund. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 54491229er strekkoden på en 0,5liters colaflaske 5 449000 050519 er EAN koden på en 1.5.. Hmm. DVS att den ikke er laget i orge? Norsk produserte tinger begynner vell med 0 7 eller no... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Blacklight er en type ultrafiolett lys som egentlig ikke lyser, men får alt som er hvitt i rommet til å skinne. Veldig populært på disco og bygdefester. Kan kjøpes som vanlige lyspærer, bare mye dyrere. Puber har ofte blacklight inne på badet, fordi narkomane da ikke vil se blodårene sine og får ikke satt sprøyter inne på dassen. Også blir det masse artige små prikker i vasken Pluss du ser HELT speisa ut i speilet, omtrent som å se seg selv på et negativ-foto. Kor har du den me lyspæra fra? Syns det va billigere når jeg kjøpte meg lyspære jeg da,men men Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Men nå er det slik at Ikea katalogen er verdens mest solgte/utdelte bok http://www.guinnessworldrecords.com/gwr5/c...?recordid=48278 har virkelig IKEA utdelt over 100millioner eksemplarer?!? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 At jeg puttet akkurat en bil inn i munnen.. En grønn en faktisk.. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 firstprice saltstenger er (ihvertfall nesten) like gode som soletti, og sikkert litt billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå