Whiteshit Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Dette er etthvert begynt å bli veldig unyttig ja Lenke til kommentar
ojb Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Alexander Bell, som oppfant telefonen, telefonerte aldri sin kone eller mor. De var begge døve. Feil! Det var Antonio Beucci som lagde den første telefonen. Dette gjorde han når Bell bare var et lite barn. Morsomt: http://www.burstnet.com/cgi-bin/ads/ad1874...805/RETURN-CODE Endret 7. desember 2003 av ojb Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 dvs? du kødda? vitsen med det er? Nei, jeg kødda ikke. Jeg gjorde diverse søk med Google, og fant blant annet fram den setningen. Jeg kan bare ikke vise til noen troverdige kilder -- det er alt. Jeg redigerer den vekk nå. Jeg antok at den var sann, selv om det virker lite sannsynlig, som mye annet i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det var Antonio Beucci som lagde den første telefonen. Dette gjorde han når Bell bare var et lite barn. Ikke i følge Caplex. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Caplex tar feil. Det var en annen fyr som lagde FORLØPEREN til telfonen, noe lignende to kopper og en snor. Og kalte det telefon Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 etter som det er en kjent sak at det var to stykker som oppfant telefonen helt individuellt, så tror jeg at vi stoler på kapplex.. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 "Flere innlegg om telefonen" Det står at det var bell i caplex fordi det var han som fikk patentet og dermed æren. Antonio lagde den første telefonen, men hadde ikke råd til patentet Ganske urettferdig i grunnen; at man kan finne opp noe genialt, men ikka ha muligheten til å utnytte det/selge det fordi man ikke har råd til patent. imo burde patent være gratis Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har en sokk på meg! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 -Høytalerne mine yter 200W tilsammen (100W hver) -Forsterkeren min er ikke sterk nok! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det ligge ein skrutrekker på bordet her.. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ljunglöfs Ettan -No1- Original Anno 1822 Det er vannkrig i gangen og ungene me de grønne skoene har ennå ikke fått maten sin... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 - bror min har stekt seg pizza! - det lukter svidd pizza her! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er fysisk umulig å sleike seg på albuen!! Så en kar som klarte nettopp dette. Endte med at jeg kalte han en sirkusartist. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ingenting rimer på Pølse for lenge siden sa læreren min at hvis jeg kom på ett ord som rimet på pølse, så skulle jeg få 1000,- fant aldri det.. Sølvskje Endret 5. oktober 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Makan til å grave opp gammel post Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det rimer ikke. Pølse sølskje... Legg i litt godvilje og sluk den "v"-en da. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det rimer ikke. Pølse sølskje... Legg i litt godvilje og sluk den "v"-en da. Du hører forskjellen eller? traktor - faktor pølse - sølvskje Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Julenissen har ikke ringt i dag Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det rimer ikke. Pølse sølskje... Legg i litt godvilje og sluk den "v"-en da. Du hører forskjellen eller? traktor - faktor pølse - sølvskje Legg i litt godvilje. Ikke uttal ordet helt korrekt. Pølse - Sølsje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå