Abnegation Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er umulig å slikke seg på albuen. <{POST_SNAPBACK}> ikkje teoretisk umulig dette har jeg hørt mange ganger, men det nekter jeg å tro! jeg er selv 3-4 cm ifra og jeg er ikke spesiellt myk, ei har jeg lang tunge.. This is from Guinness World Records: "Elbow Licking. Contrary to popular urban legend, it is quite possible to lick your own elbow. Guinness World Records receives about five claims a day for this and stresses the following point: Being able to lick your own elbow is not, in any sense, a world record. If you're one of the rare few who can lick your elbow, save it for the water cooler." Google: lick your elbow. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette er verdens første rundkjøring: Sted: Paris, rundt triumfbuen Byggeår: 1810 I samme farta får jeg nevne noe nyttig info om du skal dit med bil: I frankrike har biler som er i rundkjøringa vikeplikt for biler som skal inn i rundkjøringa. I Norge er det omvendt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fucking er en by i Østerrike og har ett av landets mest stjålne veiskilt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 er det dit man reiser nå noes sier fuck off? hehe, skulle likt å hatt et sånt skilt selv Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fucking er en by i Østerrike og har ett av landets mest stjålne veiskilt. Frankrike har faktisk to tettsteder som heter Condom og Anus... De ligger ikke ved siden av hverandre, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 har vel også blitt nevt at et sted i Canada heter Dildo noen ganger i denne tråden. syntes det passet inn å repitere det nå.. Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 brødskiven lander med smørsiden ned fordi den er marginalt tyngre og fordi kombinasjonen av høyde og vinkel vanligvis får den til å snurre 180° før den lander. hvis ikke brøe har en konkave form for da vill den konkave siden lande opp : ) så det på mythbusters Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ifølge 1. Mosebok kap. 1, vers 20-22 kom høna før egget... Jeg prøvde å få det dokumentert men fant ikke noe om hverken høne eller egg i teksten når jeg søkte i bibelen. Står i vers 21: "Og Gud skapte... ...og alle dyr som har vinger til å fly med..." Altså ikke "Gud skapte egget" Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 På engelsk må du telle til tusen før du finner bokstaven A. = D Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Nå dreit jeg meg. Trodde det stod "D" i posten din. Red.: Venus er angivelig den eneste planeten i vårt solsystem som roterer rundt sola i motsatt retning av hva "oss andre" planeter gjør. Møh, Venus roterer rundt sin egen akse i motsatt retning. Sola står opp i vest og går ned i øst. Endret 27. april 2008 av Koffert Lenke til kommentar
alright Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva med onehundredAndone? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er umulig å slikke seg på albuen. <{POST_SNAPBACK}> ikkje teoretisk umulig dette har jeg hørt mange ganger, men det nekter jeg å tro! jeg er selv 3-4 cm ifra og jeg er ikke spesiellt myk, ei har jeg lang tunge.. This is from Guinness World Records: "Elbow Licking. Contrary to popular urban legend, it is quite possible to lick your own elbow. Guinness World Records receives about five claims a day for this and stresses the following point: Being able to lick your own elbow is not, in any sense, a world record. If you're one of the rare few who can lick your elbow, save it for the water cooler." Google: lick your elbow. Det var i alle fall ei jente som kunne det. Ho fekk nemlig billetter til Håkan Hellström på P3 Sessions grunnet det. Akk, ja. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Red.: Venus er angivelig den eneste planeten i vårt solsystem som roterer rundt sola i motsatt retning av hva "oss andre" planeter gjør. Hvor har du den infoen fra? Så vidt jeg kan finne så roterer den rundt sola i samme retning som de andre planetene. Kanskje du tenker på rotasjonen rundt sin egen akse? Venus roterer motsatt vei enn jorda. Dvs at hvis man står på overflaten så vil soloppgangen skje i vest og solnedgangen i øst. Men Venus er ikke alene om det. Uranus roterer samme vei. Kilde PS. Jeg fant mange videoer av folk som slikker albuen sin. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Simen: beklager, det har vært en slitsom dag, og min forståelse av engelsk kunne ha vært mye bedre. Du har selvsagt rett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Verdensrekorden i spising og svelging av bamsemums på 60 sekunder er 8 stk. Nidar Bergene holder rekordforsøk for alle som kommer på omvisning. Redigert: Jaja, rekorder er til for å slås. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det høres ikke så mye ut, men dæven, du skal tygge fort for å klare det! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det finnes flere typer skrutrekkere enn typer ost. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Pentagon har fått navnet sitt på grunn av sine fem kanter. fem(5) = Penta Endret 29. september 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er da på ingen måte unyttig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå