BPhanna Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 maur faller alltid til høyre når de dør. Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke 2 cornflakes ser like ut.. Skuddsikre vester, vindusviskere, branntrapper og laserskrivere ble funnet opp av kvinner.... Ifølge 1. Mosebok kap. 1, vers 20-22 kom høna før egget... så til slutt... Litt eksistensiell info..... ( fritt oversatt fra Dansk ) Jo mer vi lærer, jo mer vet vi. Jo mer vi vet, jo mer glemmer vi. Jo mer vi glemmer, jo mindre vet vi. Jo mindre vi vet, jo mindre glemmer vi. Jo mindre vi glemmer, jo mer vet vi. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke 2 popcorn ser heller like ut. Ikke to trær heller. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva er vitsen med og finne større prim tall, har det noen samfunnsnytte? Ja, det bedrer krypteringsalgoritmer som er i bruk verden over i alt fra militært utstyr til mobiltelefoner, nettbanker, Wlan og en hel del annen industrielle bruksområder. Jo flere og større primtall man finner jo bedre blir krypteringa. Finnes det en slags maskin som finner primtall? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ifølge 1. Mosebok kap. 1, vers 20-22 kom høna før egget... Jeg prøvde å få det dokumentert men fant ikke noe om hverken høne eller egg i teksten når jeg søkte i bibelen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 e e a å edå = jeg er avgårde å spiser (arendalsk) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva er vitsen med og finne større prim tall, har det noen samfunnsnytte? Ja, det bedrer krypteringsalgoritmer som er i bruk verden over i alt fra militært utstyr til mobiltelefoner, nettbanker, Wlan og en hel del annen industrielle bruksområder. Jo flere og større primtall man finner jo bedre blir krypteringa. Finnes det en slags maskin som finner primtall? Ja. Vanlige PC-er. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Lupe Ontiveros har spillt vaskehjelp i 150 til 300 filmer. Kilde. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Madagaskar er verdens største produsent av vanilje. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Syklusen av ukedager/datoer gjentar seg hvert 28. år*. * Med unntak av hvert 400 år. Kan du utdype? Mener å ha hørt at det skjer noe spesielt hvert 400. år, men finner ikke noe om det akkurat nå.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Først det med 28: Det er 7 ukedager og de roterer etter et vist mønster. Hvert skuddår gjør mønsteret et rykk på 1 dag. Siden det er skuddår hvert 4. år så vil altså mønsteret gjenta seg med 7*4 = 28 år. Men skuddårene er ikke nok til å korrigere kalenderen etter jordas egentlige bane rundt sola (og dermed de ekte årstidene). Derfor fjernes skuddårene hvert hele århundre, med unntak av de århundrene som er delelige med 400. Dermed får 28-års-mønsteret et rykk hvert århundre med unntak av hvert fjerde århundre. 1600 skuddår (28-år regelen gjelder) 1700 ikke skuddår (28-år regelen får et hikk med én dag) 1800 ikke skuddår (28-år regelen får et hikk med én dag) 1900 ikke skuddår (28-år regelen får et hikk med én dag) 2000 skuddår (28-år regelen gjelder) 2100 ikke skuddår (28-år regelen får et hikk med én dag) Lenke til kommentar
Joney Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Oppfinneren av fiberoptikk tjente heller dårlig, men personen som fant ut at de kunne brukes i slike stygge lamper tjente seg søkkrik. Endret 12. april 2008 av Joney Lenke til kommentar
WASD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Fotball er IKKE verdens største sport, det er Crickert. Svømming er verdens største inviduelle sport. Mener også å huske at golf er større en fotball, men det er jeg ikke sikker på Verdens lengste(største?) penis er 31(!) cm lang Verdens største føtter er 49 cm lange! Endret 13. april 2008 av wasd Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fotball er IKKE verdens største sport, det er Crickert. Svømming er verdens største inviduelle sport. Mener også å huske at golf er større en fotball, men det er jeg ikke sikker på Det kommer ann på hvordan du regner vel. er jo mange flere utevere i fotball enn golf på verdensbasis.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jaja, sant nok. Men I Europa er fotball størst. Så har vi USA: basket, baseball, ishockey, Amerikanks fotball, svømming, golf. Australia: svømming og fotball. Sør-Amerika: Fotball og (..). Så Asia verdens mest folkerike verdensdel: Crikeret! Europa: Fotball, svømming, crickert, golf Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er umulig å slikke seg på albuen. <{POST_SNAPBACK}> ikkje teoretisk umulig Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Iran bedriver fremdeles heksejakt. http://en.wikipedia.org/wiki/Witch-hunt (Se under Saudi Arabia) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Korleis får du Iran til å vere det same som Saudi Arabia? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er umulig å slikke seg på albuen. <{POST_SNAPBACK}> ikkje teoretisk umulig dette har jeg hørt mange ganger, men det nekter jeg å tro! jeg er selv 3-4 cm ifra og jeg er ikke spesiellt myk, ei har jeg lang tunge.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Korleis får du Iran til å vere det same som Saudi Arabia? Må vel ha lest Iran inni meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå