Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst på en kjempejobb? Jeg synes det hadde vært en ide og finne alle tilbakeviste "fakta" i denne tråden pg liste dem opp. Med kilde som tilbakeviser dem da selvfølgelig. Vi kan få en moddis til redigere det inn i førsteposten siden trådstarter ikke har vært aktiv på tre år...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
foten din er like lang som fra der håndleddet ditt starter og til albuen din..

På hvilken side av albuen? Målte jeg mot bicepsen var det for kort, målte jeg på andre siden ble det for langt.

Lenke til kommentar
På hvilken side av albuen? Målte jeg mot bicepsen var det for kort, målte jeg på andre siden ble det for langt.

9488182[/snapback]

 

 

mulig foten virker noen millimeter lengre, men i bunn og grunn så skal den passe perfekt..!

9488831[/snapback]

Gi oss et bilde av en fot og en arm oppå hverandre for å illustrere det da, skjønner fortsatt ikke hvor man skal måle. Blir for deffust siden den vil bomme med noen millimeter.

 

Blir som å si at vi kan fjerne noen prosent av befolkningen og dermed si at det er fysisk umulig å slikke sin egen albue.

Lenke til kommentar

Jamen, dersom den skal passe nøyaktig så er det en fasit fra hvor den skal begynne og hvor den skal slutte.

Slutter underarmen ved de to "kulene" ved håndleddet, eller ved den streken ved håndleddet, hvor starter underarmen, skal du ha den strekt eller skal du ha den nitti grader og ta utgangspunkt i der overarmen er. Osv osv.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gi oss et bilde av en fot og en arm oppå hverandre for å illustrere det da, skjønner fortsatt ikke hvor man skal måle. Blir for deffust siden den vil bomme med noen millimeter.

 

Blir som å si at vi kan fjerne noen prosent av befolkningen og dermed si at det er fysisk umulig å slikke sin egen albue.

9488998[/snapback]

 

 

jeg skjønte ikke den siste der men.. :ermm: og om man plasserer foten akkurat i riktig posisjon, så vil den ikke bomme med noen millimeter.. men klarer man ikke å få foten til å passe akkurat, så skjønner man jo greia skulle jeg tro.. at det faktisk går ann å få den til å passe hvis man gidder å prøve litt..

 

tror ikke jeg gidder å tukle rundt med ett bilde for å illustrere det,, bare plasser foten din på armen din på det stedet som bildet viser..

 

edit: aaaah, nå tror jeg at jeg skjønte det siste du sa.. tror jeg.. kanskje.. :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Jamen, dersom den skal passe nøyaktig så er det en fasit fra hvor den skal begynne og hvor den skal slutte.

Slutter underarmen ved de to "kulene" ved håndleddet, eller ved den streken ved håndleddet, hvor starter underarmen, skal du ha den strekt eller skal du ha den nitti grader og ta utgangspunkt i der overarmen er. Osv osv.

9489021[/snapback]

 

 

har ikke satt meg så veldig inn i det, men du kan vel si at fra streken der albuen er og til streken der hånda di starter.. og du må nok sannsynligvis bøye hånda di bakover for at det skal passe perfekt.. :)

 

edit: DiscoBob, kanskje det bare er de som er født 12 mai som klarer det :D

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det er umulig å kile deg selv. En del av hjernen forteller en annen hva du driver med, og ignorerer følelsen.

Er vel et sted oppe i ganen hvor du kan kile deg selv. Men skal ikke garantere at det heller er rett.

Jeg prøvde nå nettopp, og det gikk. Kilte som bar det ;)

9490136[/snapback]

 

ja,selvsagt kan man jo kile seg selv slik at det blir en kile-følelse, men du kommer aldri til å reagere slik du reagerer når andre kiler deg.. de fleste skvetter jo unna når de bli kilt, det klarer du ikke gjøre på deg selv, fordi du allerede vet at du skal gjøre det..

Lenke til kommentar
ja,selvsagt kan man jo kile seg selv slik at det blir en kile-følelse, men du kommer aldri til å reagere slik du reagerer når andre kiler deg.. de fleste skvetter jo unna når de bli kilt, det klarer du ikke gjøre på deg selv, fordi du allerede vet at du skal gjøre det..

9490380[/snapback]

Jeg skvetter. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...