Gjest medlem-105476 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Grunnen til at muslimer ikke spiser gris er ikke fordi det står i koranen. Det er fordi det var en pest på griser for noen tusen år siden. Etter at pesten var over begynte de aldri å spise gris igjen. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Grisekjøtt kan også inneholde trikiner (en parasitt), noe som også kan være en plausibel forklaring. Moderne grisehold, slaktemetoder og tilbereding eliminerer imidlertid faren for å bli syk, så tradisjonen er like livsnødvendig som en pose boller. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den moderne versjonen blant muslimene jeg kjenner er riktignok det at grisene spiser sin egen avføring. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvordan kan du være så sikker på at ALLE kroppslige funksjoner stopper når man nyser? 9358395[/snapback] Fordi vi lærte det på skolen. x) EDIT: Kroppslige funksjoner var kanskje et feil ord, men hele "systemet" stopper opp. 9358502[/snapback] Så du påstår at alle mine celler stopper å "et eller annet ord jeg ikke husker" når jeg nyser? Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Uten at jeg vet hvilket ord det er du tenker på, så mener jeg fortsatt "ja". (EDIT: Celler er vel forsåvidt levende vesener, og må ikke kontrolleres av hjernen konstant for å gjøre det de gjør?) Endret 8. september 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den moderne versjonen blant muslimene jeg kjenner er riktignok det at grisene spiser sin egen avføring. 9447478[/snapback] Da burde dem vel ikke spist kukjøtt heller, de svelger jo gulpet sitt stadig vekk. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Den moderne versjonen blant muslimene jeg kjenner er riktignok det at grisene spiser sin egen avføring. 9447478[/snapback] Da burde dem vel ikke spist kukjøtt heller, de svelger jo gulpet sitt stadig vekk. 9452055[/snapback] Det høres jævlig ekkelt ut, men kuer eter jo bare gress Griser eter jo alt de kommer over Endret 8. september 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vet om det finnes statistikk på hvilken vei folk henger dassrullen på holderen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 "Tatt av vinden" ble skrevet i 1936. Det samme året skrev Prokofjev sin ballett "Romeo og Julie". Den første superhelten med tettisttende drakt og maske var Fantomet som først kom ut i en amerikansk avis i...*trommevirvel*...1936! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vet ikke om denne er tatt før men. i følge snapple korken min tilbringer en person 2uker av livet sitt på og kysse.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vet ikke om denne er tatt før men. i følge snapple korken min tilbringer en person 2uker av livet sitt på og kysse.. 9452697[/snapback] Det kan stemme det En person bruker også 20-25 år av livet sitt på å sove. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 dette er kanskje ikke (for noen) unyttig fakta; hvis man dypper en klut i sprit, dytter den opp i endetarmen (eller putter den under armen)og tar seg en joggetur, blir man drita med en gang! tips: putte den i endetarmen er mest effektiv! dette er fordi endetarmen (og armhulene) tar opp alkohol med en gagn, spesielt når man får opp pulsen 9433195[/snapback] ER ikke dette farlig da? Må prøve det engang as førstnevnte altså Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) dette er kanskje ikke (for noen) unyttig fakta; hvis man dypper en klut i sprit, dytter den opp i endetarmen (eller putter den under armen)og tar seg en joggetur, blir man drita med en gang! tips: putte den i endetarmen er mest effektiv! dette er fordi endetarmen (og armhulene) tar opp alkohol med en gagn, spesielt når man får opp pulsen 9433195[/snapback] Det går an med snus og, mener å huske jeg har lest det. Endret 10. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det går an med snus og, mener å huske jeg har lest det. 9464831[/snapback] Dette sier mange, men få har gjort det. Jeg selv fikk ingen efekt, spilte fotball med en under armen. Endte med at armhulen min luktet snus, ikke noe mer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Må da svi så inni svarte helvete da. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det kan være livsfarlig også, forresten. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det kan være livsfarlig også, forresten. 9473572[/snapback] ja, jeg hørte om noen som døde av sprytdyppede tamponger i ræva. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det kan være livsfarlig også, forresten. 9473572[/snapback] ja, jeg hørte om noen som døde av sprytdyppede tamponger i ræva. 9474712[/snapback] Det var jo en kreativ måte å bruke de på Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 foten din er like lang som fra der håndleddet ditt starter og til albuen din.. Mennesker som drikker kaffe tar sjeldenere selvmord enn de som ikke gjør det. Mennesket er det eneste dyret som har sex ansikt til ansikt. Det er umulig å kile deg selv. En del av hjernen forteller en annen hva du driver med, og ignorerer følelsen. Når du hører noe, så reagerer du fortere enn hvis du ser noe. Det du ser går gjennom enda flere celler og koblinger i kroppen din enn hvis du hører noe. Eskimoer bruker kjøleskap for at maten IKKE skal fryse. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Mennesket er det eneste dyret som har sex ansikt til ansikt. 9477027[/snapback] Sikker? Tror nemlig at det ikke stemmer. Syns å huske at det var noen dyr som gjorde det. Red.: Mulig jeg blander det med at mennesker og delfiner er de eneste som har sex for sexens skyld. Kan noen bekrefte/avkrefte? Endret 12. september 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå