Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)

The_man

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Grunnen til at muslimer ikke spiser gris er ikke fordi det står i koranen. Det er fordi det var en pest på griser for noen tusen år siden. Etter at pesten var over begynte de aldri å spise gris igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du være så sikker på at ALLE kroppslige funksjoner stopper når man nyser?

9358395[/snapback]

Fordi vi lærte det på skolen. x)

EDIT: Kroppslige funksjoner var kanskje et feil ord, men hele "systemet" stopper opp.

9358502[/snapback]

Så du påstår at alle mine celler stopper å "et eller annet ord jeg ikke husker" når jeg nyser? Det nekter jeg å tro.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Den moderne versjonen blant muslimene jeg kjenner er riktignok det at grisene spiser sin egen avføring.

9447478[/snapback]

Da burde dem vel ikke spist kukjøtt heller, de svelger jo gulpet sitt stadig vekk.

Lenke til kommentar
Den moderne versjonen blant muslimene jeg kjenner er riktignok det at grisene spiser sin egen avføring.

9447478[/snapback]

Da burde dem vel ikke spist kukjøtt heller, de svelger jo gulpet sitt stadig vekk.

9452055[/snapback]

Det høres jævlig ekkelt ut, men kuer eter jo bare gress

Griser eter jo alt de kommer over

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
dette er kanskje ikke (for noen) unyttig fakta; hvis man dypper en klut i sprit, dytter den opp i endetarmen (eller putter den under armen)og tar seg en joggetur, blir man drita med en gang! :thumbs: tips: putte den i endetarmen er mest effektiv!

dette er fordi endetarmen (og armhulene) tar opp alkohol med en gagn, spesielt når man får opp pulsen :idea:

9433195[/snapback]

ER ikke dette farlig da? Må prøve det engang as førstnevnte altså

Lenke til kommentar
dette er kanskje ikke (for noen) unyttig fakta; hvis man dypper en klut i sprit, dytter den opp i endetarmen (eller putter den under armen)og tar seg en joggetur, blir man drita med en gang! :thumbs: tips: putte den i endetarmen er mest effektiv!

dette er fordi endetarmen (og armhulene) tar opp alkohol med en gagn, spesielt når man får opp pulsen :idea:

9433195[/snapback]

Det går an med snus og, mener å huske jeg har lest det.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

foten din er like lang som fra der håndleddet ditt starter og til albuen din..

Mennesker som drikker kaffe tar sjeldenere selvmord enn de som ikke gjør det.

Mennesket er det eneste dyret som har sex ansikt til ansikt.

Det er umulig å kile deg selv. En del av hjernen forteller en annen hva du driver med, og ignorerer følelsen.

Når du hører noe, så reagerer du fortere enn hvis du ser noe. Det du ser går gjennom enda flere celler og koblinger i kroppen din enn hvis du hører noe.

Eskimoer bruker kjøleskap for at maten IKKE skal fryse.

Lenke til kommentar
Mennesket er det eneste dyret som har sex ansikt til ansikt.

9477027[/snapback]

Sikker? Tror nemlig at det ikke stemmer. Syns å huske at det var noen dyr som gjorde det.

Red.: :hmm: Mulig jeg blander det med at mennesker og delfiner er de eneste som har sex for sexens skyld. Kan noen bekrefte/avkrefte?

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...