Bytex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Flaggermus snur alltid mot venstre når de flyr i flokk ut av huler. Lenke til kommentar
obese Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 baguette uttales: bagett, ikke baguett Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Gatling-gun ble oppfunnet av Dr. Richard Jordan Gatling. Han oppfant også uttrykket Machine-gun. Dr. Gatling var passifist. Tanken bak maskingeværet var at da trengte man ikke så mange soldater i hæren, fordi hver soldat kunne få større ildkraft. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 sorte hull suger til seg alt inkludert lys, og forskere mener at hvite hull slipper alt ut igjen.... Hvitt hull? Mao en stjerne? nei, det er ikke det samme, iværtfall ikke etter vår lærer men ikke vet jeg.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) - Mer enn 2500 venstrehendte blir drept av noe beregnet for høyrehendte hvert år. - Omlag 0,7% av verdens befolking er fulle til hvilken som helst tid. - Vincent van Gogh kuttet av seg sitt venstre øre fordi han ville male et selvportrett med øret bandasjert. Må portrettet er det høyre øret skadet og bandasjert, ettersom han så inn i et speil da han malte seg. - En manet er 95% vann. - Den eldste kjente gullfisken het Fred og ble 41 år. - Guinness Rekordbok holder rekorden for å bli mest stjelt fra biblioteker. - Eiffeltårnet er 2 cm høyere om sommeren enn om vinteren fordi stålet utvider seg. - Hvis alle USAs familiebiler ble stablet oppå hverandre, ville de strukket seg fra månen og tilbake. Endret 7. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 - Hvis alle USAs familiebiler ble stablet oppå hverandre, ville de strukket seg fra månen og tilbake. Dersom du bretter en normalt tjukk VG på midten 100 ganger rekker den til månen! Du kan ikke brette ett vanlig A4 ark på midten mer enn 8 ganger. Lenke til kommentar
obese Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 et hvilket som helst papir kan ikke brettes mer enn 13 ganger Lenke til kommentar
The_man Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Knoppix er en Linux-ditrubusjon du kjører fra en cd, ikke fra HD. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 et hvilket som helst papir kan ikke brettes mer enn 13 ganger Det er latterlig feil. Et A4-ark kan ikke brettes mer enn 13 ganger (for hånd). Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 - Hvis alle USAs familiebiler ble stablet oppå hverandre, ville de strukket seg fra månen og tilbake. Dersom du bretter en normalt tjukk VG på midten 100 ganger rekker den til månen! Du kan ikke brette ett vanlig A4 ark på midten mer enn 8 ganger. Hvordan kan en avis bli lengre av å bli brettet?? Du kan ikke brette ett vanlig A4 ark på midten mer enn 8 ganger. og var ikke det mesta man kunne brette et hvilket som helst papir på midten 7 og ikke 8 ganger?? QUOTE (obese @ 06/12/2003 : 13:01) et hvilket som helst papir kan ikke brettes mer enn 13 ganger Det er latterlig feil. Et A4-ark kan ikke brettes mer enn 13 ganger (for hånd). er ikke max ganger et papir kan brettes (på midten) 7 ganger uansett? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 -masse tull anngående papirbretting- 1. det går seff ikke ann i praksis. men om du hadde tenkt litt, hva skjer om du bretter ett ark? blir det høyere? ja!!!! Så om det hadde gått ann å brette en avis 100 gnger hadde den vert høy nok (men ganske tynn ) til å komme seg opp til månen! 2. eit ark kan ikke brettes 8 ganger dersom det vertfall ikke kan brettes 7 ganger... eller? (var ikke sikker på om det var 7 eller 8! prøvde en gang, klarte 7 men ikke mer, kunne jo kaaaaaanskje gått dersom man brukte noe apparat elns tenkte jeg, og sikret meg med å si 8! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 - Høyrehendte mennesker lever i gjennomsnitt ni år lengre enn venstrehendte. Bullshit! Finnes ikke et snev av sannhet der.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 @ Begge to: Kilder? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har ingen kilde, var ikke jeg som kom med utsagnet. Tror bare ikke et sekund på det. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 For å si dette blir jeg nok henrettet med analt, digitalt elektrosjokk, men i illustrert vitenskap nr 16 2001, står det en artikkel om at venstrehendte oftere blir syke enn høyrehendte. MEN:! Det står ingenting om at de lever VESENTLIG kortere enn høyrehendte... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 - Høyrehendte mennesker lever i gjennomsnitt ni år lengre enn venstrehendte. Bullshit! Finnes ikke et snev av sannhet der.. Det er så mye jeg ikke tror på her, og jeg la til litt mer. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 dvs? du kødda? vitsen med det er? Lenke til kommentar
kag Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Men det jeg lurer på er om DiMiles er venstrehendt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Okei, jeg er høyrehendt. )) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 -masse tull anngående papirbretting- 1. det går seff ikke ann i praksis. men om du hadde tenkt litt, hva skjer om du bretter ett ark? blir det høyere? ja!!!! Så om det hadde gått ann å brette en avis 100 gnger hadde den vert høy nok (men ganske tynn ) til å komme seg opp til månen! 2. eit ark kan ikke brettes 8 ganger dersom det vertfall ikke kan brettes 7 ganger... eller? (var ikke sikker på om det var 7 eller 8! prøvde en gang, klarte 7 men ikke mer, kunne jo kaaaaaanskje gått dersom man brukte noe apparat elns tenkte jeg, og sikret meg med å si 8! der ser du. det går ikke an å brette mer enn 7 ganger på midten. tror nokk ikke det går med maskin heller da arket sansynligvis ville ha sprukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå