Fruktkake Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jerry Seinfeld, den berømte komikeren gjør yoga. Hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvis man spiser mye usunt mat, blir man etterhvert feit. Dette er bevist uten bevis av meg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg spiser bare junk-food, enda veier jeg 42. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg spiser bare junk-food, enda veier jeg 42. 9257055[/snapback] Unyttige, ikke totalt uinteressante fakta. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kommenterte det han sa. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vi har med høy sannsynlighet rundet 4,7 millioner innbyggere i Norge denne sommeren. Kilde _____________________________ Den filipinske presidentfrua Imelda Marcos var verdenskjent for sin enorme skosamling. Samlingen var på sitt høydepunkt på omlag 3000 skopar, deriblandt mange svært eksklusive eksemplarer. Etter at hun rømte fra landet under revolusjonen i 1986 så forsvant mange av skoene. Nå er det bare ca 200 eksemplarer fra den originale samlinga som er samlet inn og plassert på museum. Den filipinske skoindustrien var grunnen til at hun fikk så mange sko. De ga villig vekk dyrebare sko vel vitende om at hvis/når Imelda brukte de eller viste de fram så ble det en fantastisk reklameeffekt for dem. Håper det var både unyttig og interessant for de fleste Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, det var noe jeg virkelig ikke ga meg en faen om. Hos Kelkoo viser de Nesehår-trimmer i god pris! http://shopping.kelkoo.no/ss-neseh%E5r-trimmer.html Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Det fins folk som bruker nesthårtrimmer, så det er ikke unyttig. Det er en grunn til at de finnes. Får komme med litt unyttig fakta. Jeg har 0,47% av dagens poster her på forumet. Hey, 0,47% Bare 14 poster til, så vinner jeg! Endret 11. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 elefanter er ikke redde for mus,mus er heller ikke redde for elefanter Men elefanter liker ikke å trakke på små ting 1403956[/snapback] du er ikke redd for mus?? du liker fortsatt ikke og tråkke på dem! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Her er nedetiden til diverse store sider. Siden jeg ikke fant tidsrommet er dette unyttig, men samtidig interessant Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Ifølge Snapple korken som var på snapple'n (?) jeg kjøpte i går kan en maur overleve opptil to uker under vann... Endret 12. august 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette står nedenfor system-requirements på Shivering Isles coveret: www.elderscrolls.com The Elder Scrolls: ® IV: Shivering Isles © 2007 Betesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company. The Elder Scrolls, Oblivion, Shivering Isles, Bethesda Game Sutdios, Bethesda Softworks, ZeniMax, and related logos are registered trademarks or trademarks of Zenimax Media Inc. in the U.S and/or other countries. 2K Games and the 2K Games logo, A Take2 Company Logo, and Take Two Interactive Software are trademarks and/or registered trademarks of Take Two Interactive Software Inc. Uses Bink Video. Copyright ©, 1997 - 2006 by RAD Game Tools, Inc. Portions of This software utilize SpeedTree technology. © 2002 Interactive Data Visualization, Inc. All rights reserved. Uses Gamebryo software © 1999 - 2006 Emergent Game Technologies. All rights reserved. Havok.com Middle-ware Physics System. © 1999-2007 Telekinesys Research Ltrd. All Rights reserved. See www.havok.com for details. FaceGen from Singular Inversions, Inc. © 1998-2005. All rights reserved. © 1998-2006 OC3 Entertainment inc, and its licensors. All rights reserved. Fy faen det var slitsomt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Når skal du begynne å forstå at du poster UINTERESSANT informasjon, ikke unyttig? Endret 12. august 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 For meg så er det unyttig informasjon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Les første innlegg. Det er tre krav for posting her: 1. Det skal være unyttig 2. Det skal være interessant 3. Det skal være fakta Det går an å kombinere kravene og det er slike kombinasjoner denne tråden er ment for. Les i andre deler av tråden for eksempler så skjønner du hva vi mener. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 I motsetning til Qwerty-tastatur, hvor navnet gjenngir de seks første bokstavene på tastaturet er Dvorak-tastaturet oppkalt etter Dr. August Dvorak. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Arnold Schwarzeneggers berømte replikk "I'll be back", skulle egentlig være "I'll come back" Filmen "Texas Chainsaw Massacre" skulle egentlig hete "Headcheese"(Lmao) Både Ewan McGregor og Will Smith ble spurt om å spille "Neo" i "The Matrix" før Keanu Reeves. :!: Film Fakta ! Endret 13. august 2007 av Happytreeangi Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 april er den månden, der fleist personer har bursdag Jeg trodde det var august. Mener å ha lest det i "Hvor mye veide Elvis da han døde?", men mulig jeg husker feil. 9254134[/snapback] Er vel mer logisk at folk boller som kaniner i juli enn i november, da det er varmt og fint vær. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er vel mer logisk at folk koser og har sex når det er mørkt og kaldt fremfor lyst og varmt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er vel egentlig mest logisk at om man vil ha et svar så greier man å logikkifisere (er det i det hele tatt et ord?) svaret man vil ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå