Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De bruker bare 5-6 sekunder på ett løp, og etter det byttes motoren uansett ;)

7828474[/snapback]

Er ikke ute etter å starte en lang diskusjon i denne tråden, men er du helt sikker på at motoren kun går ett løp? Jeg trodde det lå timesvis med tuning og tweaking med en slik motor og da nytter det ikke med bruk og kast. Bytte av motor etter hvert eneste race høres urimelig ut, men nå kan jeg ikke mye om sånt.

Lenke til kommentar
De bruker bare 5-6 sekunder på ett løp, og etter det byttes motoren uansett ;)

7828474[/snapback]

Er ikke ute etter å starte en lang diskusjon i denne tråden, men er du helt sikker på at motoren kun går ett løp? Jeg trodde det lå timesvis med tuning og tweaking med en slik motor og da nytter det ikke med bruk og kast. Bytte av motor etter hvert eneste race høres urimelig ut, men nå kan jeg ikke mye om sånt.

7829671[/snapback]

Stemmer det. De skrur motoren _helt_ fra hverandre, sjekker alle deler. Reparerer og bytter ut det ødelagte og fyrer opp på ny!

Lenke til kommentar

En vanlig dag på jobben og TV-titting på kveldstid forbrenner jeg ca 3000 kcal (79kg 31år 179cm)

 

Når Børge Ousland er på poltur med pulk, forbrenner han vanvittige 12000-15000 kcal i døgnet. Han spiser ekstrem fettholdig mat som han må trene opp magen til å tåle i forkant.

 

En av verdens feiteste personer (i 3-400kilos klassen) klarer å trøkke i seg rundt 30.000(!) kcal om dagen. Det tilsvarer ca 20liter Piano vaniljesaus eller 6 kilo bacon..

(med det inntaket øker han kroppsvekta med ca en kilo i uka)

Lenke til kommentar
Rett før man sovner, så pleier man mange ganger å få rykninger i ben/armer/kropp.

 

Dette er fordi hjernen skal sjekke at kroppen ikke dør.

7905041[/snapback]

Hvor har du det fra at det er for å sjekke at kroppen ikke dør?

7912824[/snapback]

 

Serien HOuse MD. Tror det er feil fordi det er en serie? WRONG. De bruker faste medisinske eksperter som lager og verifiserer fakta som blir vist og sagt i serien.

Lenke til kommentar
Fra du legger deg til å sove til du sovner? O_o

7912787[/snapback]

Ja og da sovner jeg fort til meg å være...

 

Som oftest samme her.  :thumbup:

7912833[/snapback]

Det er godt det er flere av oss... Felles skjebne er en trøst osv... :p

 

Rike sinn sovner sent. Det sa læreren til meg en gang. :)

7927687[/snapback]

Kan være noe i det der... Har ofte litt problemer med å "tømme huet" for tanker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...