Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 - JEG76 har en fantastisk stygg og stor sigantur (hinthint) - Det finnes like mange Star Craft-spillere i Korea, som mennesker i Norge. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ja... den var det ... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg har mange prinsipper.. har lyst på bærbar pc... klarte å få prisen på en selvbygd pc(stasjonær) hos komplett opp til 47. 000(ca.) jeg fyser er nylig ferdig med rip off fra papirpose.. (=bamse med lysende røde øyne som kobles til i USB kontakten) osv osv... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Frosken Kermit er venstrehendt og har 11 tagger på kragen sin. WTO står for "world trade organization" og skal sørge for at en rekke lover om fri handel blir etterlevd. HDI er satt sammen slik at vi kan få et bedre bilde av om det skjer utvikling i et samfunn eller ikke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 WTO står for "world trade organization" og skal sørge for at en rekke lover om fri handel blir etterlevd. HDI er satt sammen slik at vi kan få et bedre bilde av om det skjer utvikling i et samfunn eller ikke. Og disse er unyttige fordiii? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 når MT. Sangt Helena hadde uttbrudd på 80-tallet hvar kraften fra eksplosjonen 2-3 ganger kraftigere en hiroshima bomben.. Lenke til kommentar
obese Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 George Buss Senior er mest kjent for å ha sagt: "ready my lips, NO NEW TAXES" to uker før han innførte tidenes høyeste skatteøkelse Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Eg oppdaterte nettopp avataren min. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 All of the clocks in Pulp Fiction are stuck on 4:20. Feil. Klokken som er bak Jimmy i scenen hvor Jimmy spør Jules om han så et skilt utenfor som hvor det sto "dead nigger storage" står stilt til 08.16. Nei jeg sjekket ikke. Jeg så filmen senest i går kveld. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Intet levende vesen kan bråke mer enn kompisen min Øyvind. Dataen min slår seg på om natta og skremmer meg. Gollum har to personligheter. Personen i Baldurs gate kan ikke springe derfor tar det to år å komme fra ene siden av en by til den andre. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er 194 personer i Norge som heter Alf Martin (pr. 1.1.99) Bibelens korteste vers er Joh 11.35: "Jesus gråt" Ida og Kristian/Christian var de mest populære navnene i 1998. Årets komet var Emma som gikk opp 27 plasser til nr. 11. Sander gikk opp 22 plasser til 5. plass. Det er 2177 km i veistrekning fra Hammerfest til Larvik. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dildo er en by i Canada. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sorte hull suger til seg alt inkludert lys, og forskere mener at hvite hull slipper alt ut igjen.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jula har ikke noe med jesus å gjøre, men sies at den gjør det så den kan bli klassifisert som religiøs høytid... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) -En gjennomsnitts penis er 15 til 16 cm!!! -Det er to ting som er sikkre i verden: 1. døden og 2.skatt!!!!!(det var Økonomi vikaren sa til oss). -En "gyldig" H*o*r*e må betale skatt! -Styrke er den evnen musklene har til å trekke seg sammen! Endret 4. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sorte hull suger til seg alt inkludert lys, og forskere mener at hvite hull slipper alt ut igjen.... Hvitt hull? Mao en stjerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 -Styrke er den evnen musklene har til å trekke seg sammen! Styrke er den evnen en muskel eller muskelgruppe har til å utvikle kraft. -- En boks Pepsi inneholder ca. 7 t-skjeer med sukker. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 -En gjennomsnitts penis er 15 til 16 cm!!! Mobbing!!!! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I Hare Krishna er avatar et sentralt ord. Ordet avatar betyr nedstigning Guden Vishnu har steget ned til verden i en rekke inkarnasjoner eller avatarer. Den mest kjente avataren er Krishna, som det fortelles mange populære historier om. Han stjal en gang klærne til en gruppe badende gjeterpiker, spillte fløyte for dem og danset for dem. Så drog han av gårde med en av gjeter pikene. nei, jeg er ikke medlem av Hare Krishna, men skal ha religions prøve om nyreligiøsitet Lenke til kommentar
obese Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 T.I.S.S er acronym for følgende: Tata Institute of Social Sciences (India) Telecommunications and Automated Information Systems Security Terminal-Independent Support System Tester, Intermediate Support System TEWS Intermediate Support System Thermal Imaging Sensor System Triangle Institute for Security Studies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå