Thor. Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Vi er en familie på 4. foreldrene er 50+. Jeg og bror er i sen/tidlig 20 årene. Vi har sett oss rundt etter et reisemål. Det er snakk om å reise bort i 7 dager innenfor ukene 24-27. Vi har tidligere vært i Bulgaria i et stille norskeid leilighetsparadis som heter svartehavet.no, og vært noen turer i Sunny beach og andre steder i nærheten. Hovedformålet med reisen er avslapping, med muligheter for litt opplevelser underveis. Vi er ikke noen partygjeng. Har ikke peiling når det kommer til reiser. Jeg har vært i Sverige, reist med Hvite busser (Auschwitz) og som nevnt vært i Bulgaria. Stort mer er det ikke å si og jeg har lite erfaring ellers med turplanlegging. Men det er jeg som har fått ansvaret for å velge et reisemål denne gang. Vi reiser med fly. Helst kun en avgang, men fly fra Molde/Ålesund->Oslo->verden kan vurderes da utvalget på flyplassene lokalt er noe smalt. Lenke til kommentar
Niao Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hva med en byferie til Amsterdam, eller en annen europeisk storby? KLM ser ut til å ha direkte flyvninger til Amsterdam fra Ålesund, og videre fra Amsterdam har de flyvninger overalt i Europa og verden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Amsterdam skal jeg se nærmere på. Det var mye fin by å se, og det var mye å tilby turismen. Det er også greit med bademuligheter ute, noe som mor setter god pris på. La Gomera var vakkert, men er noe lang reisetid/vanskelig å finne fly. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Du må ta båt fra en av de større øyene https://www.fredolsen.es/CompraOnline/C-CompraOnline.aspx?url=CompraOnline/C-CompraOnline&culturechoice=en-US&language=en-US&gclid=COyM7tPD_8sCFcv7cgodCjwF3Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå