Bruker-308643 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Hei, jeg lurer på hvilke bøker jeg burde lese? Jeg er interessert i personutvikling, suksess, hvordan samfunn fungerer(sosiale media osv) og kanskje litt psykologiske(håper dere skjønner hvor jeg vinkler i mot). I tillegg er jeg interessert i fotografi og kinematografi. Jeg er ikke sikker hvilke sjanger de går under. Så lurer på om dere har noe gode anbefalinger? Jeg liker ikke fiksjon bøker sånn som Narnia og Harry Potter. I tillegg kan dere gjerne legge ut deres favoritt bok? P.S de kan være på engelsk Endret 7. april 2016 av Vettikke Lenke til kommentar
papegøya Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 A hologram for the king - David Eggers En veldig fin bok bestående av maaange ulike temaer! Veldig bra skrevet og er lettleselig. Har mye med personutvikling, suksess og det indre. Les den helst på engelsk, er som oftest best da! Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 A hologram for the king - David Eggers En veldig fin bok bestående av maaange ulike temaer! Veldig bra skrevet og er lettleselig. Har mye med personutvikling, suksess og det indre. Les den helst på engelsk, er som oftest best da! Takk! Skal sjekke den ut! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Boka bak den mye omtalte filmen; ''The Wolf of Wallstreet''. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 The science of Discworld. Discworld er en meget kjent fantasysetting av Terry Pratchett, men "Science of Discworld" er litt mer unik. Plottet er at noen trollmenn prøver å lage sitt eget univers i laboratoriet, og de klarer å sette i gang et lite Big Bang, og studerer hvordan universet der blir til og utvikler seg. Det kan høres sprøtt ut, men universet de lager er svært likt vårt eget. Boken kan derfor lett forklare en hel rekke ting om vårt eget univers på en mye morsommere måte en skolebøker gjør. Er dog lenge siden jeg leste den, men har vurdert å lese den på nytt lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå