Gå til innhold

Hvilken bøker burde jeg lese?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvilke bøker jeg burde lese? Jeg er interessert i personutvikling, suksess, hvordan samfunn fungerer(sosiale media osv) og kanskje litt psykologiske(håper dere skjønner hvor jeg vinkler i mot). I tillegg er jeg interessert i fotografi og kinematografi. Jeg er ikke sikker hvilke sjanger de går under. Så lurer på om dere har noe gode anbefalinger? Jeg liker ikke fiksjon bøker sånn som Narnia og Harry Potter.  I tillegg kan dere gjerne legge ut deres favoritt bok?

P.S de kan være på engelsk 

Endret av Vettikke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

The science of Discworld. Discworld er en meget kjent fantasysetting av Terry Pratchett, men "Science of Discworld" er litt mer unik. Plottet er at noen trollmenn prøver å lage sitt eget univers i laboratoriet, og de klarer å sette i gang et lite Big Bang, og studerer hvordan universet der blir til og utvikler seg. Det kan høres sprøtt ut, men universet de lager er svært likt vårt eget. Boken kan derfor lett forklare en hel rekke ting om vårt eget univers på en mye morsommere måte en skolebøker gjør. Er dog lenge siden jeg leste den, men har vurdert å lese den på nytt lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...