Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg gikk av meg ca 10 kilo i militæret det første halvåret, bare med marsjtrening (vi fikk ikke joggesko før etter 6 mnd, så det var det eneste vi fikk bedrive..)...laaange turer i litt tempo kan nok fungere... Ikke verst... alle de jeg kjenner som har vært i militæret har gått OPP i vekt faktisk. Kan vel ha noe med at de sitter på ræva og ikke gjør en dritt for 111 kr dagen etter rekruttskolen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 tja, jeg gikk opp 7-8 kilo etter jul da, da vi ikke fikk marsjere like mye Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) tja, jeg gikk opp 7-8 kilo etter jul da, da vi ikke fikk marsjere like mye Hehe, tror ikke det er så uvanlig. Jeg gikk ned et par kilo i rekrutten, gikk opp 10kg da jeg ble vongnfører. Endret 25. november 2003 av Peterman Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 kunne også trenge noen tips.. har dere noen tips for en ekstremt lat gutt med litt fett rundt magen? dette: er som regel meg når det gjelder trening... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 kunne også trenge noen tips..har dere noen tips for en ekstremt lat gutt med litt fett rundt magen? dette: er som regel meg når det gjelder trening... Du kan få så mange tips du vil, men det hjelper ikke noe særlig om det er innstillingen din. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har du noen tips som kan hjelpe meg å skifte innstillinga da? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har du noen tips som kan hjelpe meg å skifte innstillinga da? I dag er du 15 år. Du sitter på ræva, tømmer i deg Cola og stapper trynet med potetgull. Tenkt 5-10 år fremover, hvis du holder samme livsstil. Skal love deg at stoffskifte i kroppen ikke er det samme om 5 år. Det er ikke så kult å bli anpusten av å gå opp ei trapp når du er 25. Sannsynligheten for ryggplager og hjertesykdommer er også større om du ikke driver med noe fysisk. Ble du motivert? hehe My body is my temple, vet ikke åssen det er med deg Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 CLA. Å IKKE COLA Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Få deg sånn Imsdalflaske som du fyller med vann flere ganger om dagen. Da viser du et sunt (og i følge meg kult) image. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 røyk 40 om dagen Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) har du noen tips som kan hjelpe meg å skifte innstillinga da? Vil du bli eller ??? Valget er enkelt... Endret 26. november 2003 av andreasn Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 *bilde:sofagris* *bilde:bolemann* ??? Valget er enkelt... Ingen vil vel se ut som han bolemannen heller? Hvis ikke jeg husker helt feil så var det en slags spøøreundersøkelse om "hvordan" kropp som var best.. 95% gikk til sånn kroppen til Brad Pitt er i filmen Snatch. (Bilder fra boksekampen ble brukt i undersøkelsen, som var stoor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå