Gå til innhold

Miste litt mage-fett.

asad

Anbefalte innlegg

jeg gikk av meg ca 10 kilo i militæret det første halvåret, bare med marsjtrening (vi fikk ikke joggesko før etter 6 mnd, så det var det eneste vi fikk bedrive..)...laaange turer i litt tempo kan nok fungere...

Ikke verst... alle de jeg kjenner som har vært i militæret har gått OPP i vekt faktisk. Kan vel ha noe med at de sitter på ræva og ikke gjør en dritt for 111 kr dagen etter rekruttskolen! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du noen tips som kan hjelpe meg å skifte innstillinga da?

I dag er du 15 år. Du sitter på ræva, tømmer i deg Cola og stapper trynet med potetgull. Tenkt 5-10 år fremover, hvis du holder samme livsstil. Skal love deg at stoffskifte i kroppen ikke er det samme om 5 år.

Det er ikke så kult å bli anpusten av å gå opp ei trapp når du er 25. Sannsynligheten for ryggplager og hjertesykdommer er også større om du ikke driver med noe fysisk.

Ble du motivert? :thumbs: hehe

My body is my temple, vet ikke åssen det er med deg ;)

Lenke til kommentar

*bilde:sofagris*

*bilde:bolemann*

???

Valget er enkelt... :)

Ingen vil vel se ut som han bolemannen heller?

Hvis ikke jeg husker helt feil så var det en slags spøøreundersøkelse om "hvordan" kropp som var best.. 95% gikk til sånn kroppen til Brad Pitt er i filmen Snatch. (Bilder fra boksekampen ble brukt i undersøkelsen, som var stoor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...