AT1S Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hei, Noen som har tilgang til Service Pack for ProLiant? Serviceavtalen er utløpt, og vi har en DL380 G7 som trenger en liten overhaling. Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Akkurat. Vel, SPP er som sagt forbeholdt de med en aktiv support. Har man ikke en aktiv serviceavtale har man pr def ikke adgang til å benytte SPP. Men fw-patcher ligger vel tilgjengelige enkeltvis. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Akkurat. Vel, SPP er som sagt forbeholdt de med en aktiv support. Har man ikke en aktiv serviceavtale har man pr def ikke adgang til å benytte SPP. Men fw-patcher ligger vel tilgjengelige enkeltvis. Det er ikke et alternativ å betale flerfoldige tusen for å få den nyeste bios-versjonen. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Men det ligger vel som enkeltpakker vel? Det er vel bare service-pack som er forbeholdt abb? Bios skal da ligge åpen tilgjengelig? Mener den gjør det for de serverne vi har, og vi har ikke abb på noe. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Siste versjon er reservert abb-kunder. EDIT: Men jeg fant ut av det. Fant adressen til ftp-serveren til HP og lastet ned SPP med FileZilla (y) Endret 7. april 2016 av Theodore 2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Det er ikke et alternativ å betale flerfoldige tusen for å få den nyeste bios-versjonen. Du leste hele innlegget mitt, ikke sant? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Det er ikke et alternativ å betale flerfoldige tusen for å få den nyeste bios-versjonen. Du leste hele innlegget mitt, ikke sant? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå