TheyStoleMyName Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Heisann! Jeg er ute etter et forsikringsselskap hvor jeg kan forsikre alt av ting og tang (Opp til 7- 9 produkter kanskje fler) og lurer derfor på om noen her har erfaring med noe gode forsikringsselskap? Altså beste vilkår og slikt har mest betydning for meg (hva det dekker osv) Men pris har også samtidig noe betydning. Håper det er noen som kan komme med forslag til hvem som er best på dekning osv Tusen takk på forhånd! =) Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 IF er ganske seriøse på det meste og har mest å tape på dårlig reklame da jeg mener de er veldig opptatt av omdømme (mer enn gjennomsnittet) Ellers kan du jo se her: https://www.finansportalen.no/forsikring/innboforsikring/ 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg er veldig fornøyd med DNB hvor jeg tidligere hadde så og si alle mine forsikringer. Jeg har fortsatt verdisak- og reiseforsikring der. Reiseforsikringen deres er veldig bra og kåret til best i test flere ganger. Jeg har fått en veldig god pris da jeg er tidligere forbundskunde. Ellers vil jeg anbefale deg å sjekke ut tilbud gjennom fagorganisasjon. Jeg har fått ekstremt gode priser på personforsikringer gjennom en kollektiv avtale i Econa som ingen andre kommer i nærheten av når de ringer og prøver å selge. Bilforsikring har jeg også gjennom forbundsavtale og ligger stort sett rett under det forsikringsselgerne kan tilby når de ringer. Bilforsikring føler jeg forresten er noenlunde standardisert når det kommer til vilkår, så her er det små forskjeller mellom forsikringsselskapene. Man kan jo stort sett velge egenandel/kasko eller ikke selv. 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Alle de store aktørene If, Storebrand, Gjensidige, Codan og Tryg er gode. De har også ulike produkter som gir bra tilpasset vilkår. Aktører som DnB. Sparebank 1, Eika osv er også trygge. Bruker du en av disse som bankforbindelse kan det være kr å tjene. Det finnes neppe dårlige forsikringsselskap i Norge, både fordi markedet har strenge offentlige krav og fordi konkurransen fungerer. Det er også som Nimrad skriver mye å tjene på tilbud gjennom fagorganisasjon. Faktisk så bra at man mer eller mindre tjener inn kontingenten. Sjekk først Finansportalen, https://www.finansportalen.no/forsikring/, og så ber du etterpå om konkret tilbud fra flere av de selskapene som ser best ut. 2 Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Tusen takk for svar! Tenker jeg skal høre med IF, Gjensidige, Storebrand og Tryg, deretter sammenligne pris og dekning. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Gjensidige gir deg i tillegg kundeutnytte og gratis røykvarselbatterier. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 De kan være så "seriøse" som de vil, men om du vil ha lavest pris så må en forhandle med flere Var ute etter forsikring på bil og fant alt fra 7 000 til 27 000 Alle de store var godt over 15k Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Når det gjelder best pris, så var det alltid de minste som kom best ut. Endte da opp med Vardia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå