Jimmyag Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Dråper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Oioioi! Dette var jo bare fantastisk nydelig! Likte begge bildene, men v1 best. Her er et tydelig eksempel på at regnvær er fint fotovær! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Oioioi! Dette var jo bare fantastisk nydelig! Likte begge bildene, men v1 best. Her er et tydelig eksempel på at regnvær er fint fotovær! Tusen takk for den hyggelig melding Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 virkelig nydelig og fint bilde. Likte det veldig godt 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Spesielt, og spennende å betrakte. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jo, jeg har såvisst sansen for begge versjoner, men kunne også tenkt meg V1 med motivet til venstre i flata i samme behandling som V2 også - eller kanskje rett og slett V2 horisontalt speilvendt så vi leser bildet fra venstre mot høyre. Bare forslag til take it or leave it selvfølgelig - og de er heelt gratis. Roar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Spesielt, og spennende å betrakte. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Spesielt, og spennende å betrakte. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Jo, jeg har såvisst sansen for begge versjoner, men kunne også tenkt meg V1 med motivet til venstre i flata i samme behandling som V2 også - eller kanskje rett og slett V2 horisontalt speilvendt så vi leser bildet fra venstre mot høyre. Bare forslag til take it or leave it selvfølgelig - og de er heelt gratis. Roar Ja, det høres ikke så dum dine kommentarer. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 virkelig nydelig og fint bilde. Likte det veldig godt Tusen takk ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg