Knut S Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 leiligheter til leie. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Artig bilde.. Liker! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Vært i Japan? Artig bilde, hadde blitt riktig kult hvis alle sider var rettet opp. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Hærlig:-) tusen takk Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Artig bilde.. Liker! Mvh Fredrik tusen takk Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Vært i Japan? Artig bilde, hadde blitt riktig kult hvis alle sider var rettet opp. tusen takk, nei dessverre aldri vært i Japan Jeg prøvde å rette opp litt men var ikke enkelt, hadde nok litt med at de ikke er stablet helt rett, samtidig at jeg kanskje stod litt forkjært til. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Så kult!! Tusen takk ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ja, velegnet for menneskesmuglere for NAV gir jo Nigeriajentene som skal drive prostitusjon mye bedre alternativer enn dette her. Greit og fargerikt utsnitt som kanskje kunne gjort seg i en slig nisje med sug som jeg bruker på noen bilder av og til. Roar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 hjertelig takk for kommentar og tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg