AfterGlow Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 «Omata One» søker folkefinansiering.Denne sykkelcomputeren gir deg all informasjon du trenger – i analog innpakning Lenke til kommentar
Sander12399 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 hipster dritt Hvordan er dette "hipster dritt"? Lenke til kommentar
isaywhatwhat Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Pen, men 5000kr for en computer som hverken viser HR eller watt? Edge 200 gjør samme jobben til 995 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Minner meg om Sport Chrono.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hva er egentlig grunnen til denne ekstreme prisen? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Utseende kanskje. Men til rimeligere pris får man kjøpt dyreste Garmin Edge (Garmin Edge 1000 - fås fra 3 500) + Tråkkfrekvens og hastighetssensor + noen kart. Da har man også GPS som kan brukes på fottur med kart. Komplett med sensorer og pulsbelte til 3 800 kr. Batteritid er på omtrent samme nivå. Så lenge den mangler BTLE og ANT+ er den egentlig verdiløs. Ser at de skal komme med det senere, men da snakker vi vel noen 1 000 kr til. @isaywhatwhat: Enig, men man må vel legge til at selve sensoren for wattmåling er dyr. Dog kommer faktisk noen litt dyrere sykler med innebygd. 1 Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Som en kar som sykler 6000km+ i året, så vil jeg si at for min del, er jeg ganske så enig i at denne enheten i nåværende utførelse ser ganske så ubrukelig ut. Da ville jeg heller gjort som jeg allerede gjør - bruke mobiltelefonen som sykkelcomputer. F.eks. Stages powermeter og blåtann pulsmåler kobles jo fint opp mot det meste av Android/ios-enheter meg bekjent. Så, i mine øyne/ører, er utsagnet "hipster dritt" muligens litt harskt formulert - men dekkende. Men hei, folk må for all del få lov å kjøpe hva de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg