Starship Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hei, jeg har innsett at jeg bruker i overkant mye tid på telefonen min. Jeg ønsker derfor å nedgradere til en "dumtelefon". Samtidig trenger jeg å ha kalenderen min på telefon og den oppdateres mot outlook på jobben. Finnes det noe ikke-smarttelefon med mulighet til å synkronisere Outlook kalender og helst kontakter? Utsende gjerne noe i gata til en gammel Nokia.. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hei, jeg har innsett at jeg bruker i overkant mye tid på telefonen min. Jeg ønsker derfor å nedgradere til en "dumtelefon". Samtidig trenger jeg å ha kalenderen min på telefon og den oppdateres mot outlook på jobben. Finnes det noe ikke-smarttelefon med mulighet til å synkronisere Outlook kalender og helst kontakter? Utsende gjerne noe i gata til en gammel Nokia.. Jeg hadde en slik som dette: http://www.tek.no/artikler/htc_s740/66081 Den syncet med Outlook på jobben, både epost, kalender og kontakter. Per definisjon er det vel en smarttelefon, siden det er mulig å installere programmer på den. Men operativsystemet på telefonen er jo det for lengst utdaterte Windows Mobile 6.1, og tilbyr ikke akkurat en brukeropplevelse som inviterer til mye bruk :-) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Det finnes vel et par eldre "PDA" type telefoner som kan utføre mail/kalender spesifikt uten mulighet for resten av det 'smarte' men det er nok en stor overgang fra en av dagens smarttelefoner. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hei, jeg har innsett at jeg bruker i overkant mye tid på telefonen min. Jeg ønsker derfor å nedgradere til en "dumtelefon". .... Den enkleste er vel å beholde den telefonen du har og heller bruke mindre tid på den... 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Velg en billigmodell med bare åtte gb. Da blir det vel ikke plass til mange "tulleapper" som du forbruker tid på. Last heller mobilen full av apper ala treningssenter, NSB, rutetider samt ting som er jobbrelevante. Lykke til!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå