sussss Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Sommer på vej Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Oi! Hvor herlig! Ja man savner helt de gule raps marker..men det var jo ikke længe før de kommer igen ..takker for din kommentar Helle :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Et skjønt og sommerlig bilde. Fint komponert. (Og hyggelig at du er tilbake her, suss!) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Et skjønt og sommerlig bilde. Fint komponert. (Og hyggelig at du er tilbake her, suss!) Mvh Fredrik Hej Fredrik mange tak for kommentar...:-) Jeg måtte jo lige være lidt med ..Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 .. og nå går du antagelig og bare venter på et dette skal dukke opp igjen? Jeg ville halvert himmelen, men du behøver jo slettes ikke være enig med meg. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Wunderschön! Mange tak Trond :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 FRISKT OG FLOTT! Takker mange gange :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 .. og nå går du antagelig og bare venter på et dette skal dukke opp igjen? Jeg ville halvert himmelen, men du behøver jo slettes ikke være enig med meg. Roar Takker mange gange...det er en mulighed..men synes skyerne var så fine den dag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg