Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan vi finne tilbake til hverandre igjen?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lenge vært psykisk sjuk og slitt masse. Følelsene mine forsvant for kjøresten og i mange måneder var vi nesten bare som venner. Så vi blei enige om å bare være venner. Men så kom følelsene mine for henne tilbake, sterkere enn noen gang. Jeg fortalt dette til henne, men hun er usikker nå. Hun har ikke utelukket ar vi blir sammen igjen dog.

Har jeg noen sjans? Vi vil fortsatt være i samme hus minst 5 av sju dager i uka og sove i samme seng. Vi har også felles barn.

Anonymous poster hash: 36e6f...4b2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt råd: Ikke spør om kjærlighetsråd på internett, spesielt ikke forum. Vær ekstremt selektiv i hvem du lytter til.

Det er jo ikke slik at man skal endre mening for hver jævla post.

Man leser postene og føler seg enten enig eller uenig. Basert på hva folk finner på å skrive får man en pekepinn på hva man egentlig føler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt råd: Ikke spør om kjærlighetsråd på internett, spesielt ikke forum. Vær ekstremt selektiv i hvem du lytter til.

Veldig, veldig, veldig enig. Jeg lyttet til en kamerat som har null gode kunnskaper om hva ting egentlig dreier seg om, og jeg dret meg fullstendig ut. Jeg har også gått rundt å trodd at jeg har peiling på noe som jeg egentlig har hatt null peiling på, men gitt råd likevel. 

Anonymous poster hash: e38e2...6a4

Lenke til kommentar

Man leser postene og føler seg enten enig eller uenig. Basert på hva folk finner på å skrive får man en pekepinn på hva man egentlig føler.

Forutsatt at man klarer å skille ut dårlige råd som høres bra ut. Det finnes utrolig mange som tror dem vet mye men egentlig ikke har peiling.

Ville du tatt imot råd om hvordan man skal sjekke opp en dame ifra en person som ikke har sjangs til å gjøre det selv? Antageligvis ikke.

Problemet her er jo at det er veldig vanskelig for TS å vite om det er ett godt råd han får, eller bare ett dårlig råd som er godt formulert.

Lenke til kommentar

Forutsatt at man klarer å skille ut dårlige råd som høres bra ut. Det finnes utrolig mange som tror dem vet mye men egentlig ikke har peiling.

Ville du tatt imot råd om hvordan man skal sjekke opp en dame ifra en person som ikke har sjangs til å gjøre det selv? Antageligvis ikke.

Problemet her er jo at det er veldig vanskelig for TS å vite om det er ett godt råd han får, eller bare ett dårlig råd som er godt formulert.

Pluss at det er stor forskjell på å beholde noen og få et forhold til å fungere, enn å få sjekke`n.

Lenke til kommentar

Nei, man leser postene og velger at de som samsvarer best med svaret man vil ha er de som er gode. Man vil bare ha en bekreftelse ;)

TS; Har du en sjanse? Ingenting er umulig, ingen her inne vet noe om situasjonen annet enn et par ord, ingen her inne er spådamer, ingen her inne kan se inn i fremtiden. Tror du har best sjanse til å få svar ved å gjøre noe med situasjonen i det virkelige liv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, man leser postene og velger at de som samsvarer best med svaret man vil ha er de som er gode. Man vil bare ha en bekreftelse ;)

TS; Har du en sjanse? Ingenting er umulig, ingen her inne vet noe om situasjonen annet enn et par ord, ingen her inne er spådamer, ingen her inne kan se inn i fremtiden. Tror du har best sjanse til å få svar ved å gjøre noe med situasjonen i det virkelige liv :)

Man finner som regel det man leter etter av svar... ;) Og det er nok ikke bestandig at de er de riktige!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...