ethomassen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Klar til selskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Vil bare tillegge: Fristende ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka? 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Nå ble jeg sulten Fint komponert. 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka? Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 "La denne kalk gå meg forbi," sa Mesteren - og jeg stemmer i for jeg har trøbbel nok med vekta som jeg har. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka? Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Nei, ikke karamellpuddingen, den kaka som er lav, rund og pyntet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka?Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Nei, ikke karamellpuddingen, den kaka som er lav, rund og pyntet. God gammeldags bløtkake-laget fra kakebunn og pyntet med fløte og halve druer utenpå Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka?Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Nei, ikke karamellpuddingen, den kaka som er lav, rund og pyntet. God gammeldags bløtkake-laget fra kakebunn og pyntet med fløte og halve druer utenpå Ser god ut! Alt ser godt ut! Du er flink! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg