akelbo Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Prøv to av spillets flerspillmoduser på PC, Xbox One eller PlayStation 4.Doom får åpen betatest neste helg 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Skal testes. Nå er jeg primært interessert i singelplayer delen, men skader vell ikke å se om multiplayer også er gøy Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg har spilt fullversjonen av Doom i 23 år allerede, så vet ikke helt hva de mener med at det kommer en betatest nå. 2 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg har spilt fullversjonen av Doom i 23 år allerede, så vet ikke helt hva de mener med at det kommer en betatest nå. 2016 reskin vet du Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Kommer bare til å kjøpe doom for singel player opplevelsen (som jeg håper ikke har blitt nedprioritert for multiplayer). Håper virkelig at spillet blir en typisk gun-fest som tidligere id spill har vært, derfor jeg likte dem. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Førstebildet i toppen her ser sånn passe dustete ut. Modellene ser skikkelig plastikaktige ut. Vet ikke helt om jeg liker den grafikk-stilen... Synes nesten Doom ser bedre ut med dårligere grafikk. Er vel snart 20 år siden første gang jeg spilte Doom. Endret 7. april 2016 av Mazeking Lenke til kommentar
Lassenet Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Jeg var heldig og fikk teste på lukket betatest sist helg..Min personlige mening:Grafikken er bra...Multiplayer SUGTE LUT, men skal fremdeles ha Doom, da jeg virkelig satser på at Singelplayeren er noe ala slik den var på orginalen. Nå skal det sies at det kan ha noe med min alder å gjøre.....og den type action/arcade følelse nye Doom multiplayer ga meg, er ikke min ting. Satser hardt på singleplayeren...... Under er noen sekunders film jeg lagte sist helg...bare for løye :-)(Gammel-Ny DOOM) https://www.youtube.com/watch?v=qNUa4_mq1cA Endret 7. april 2016 av Lassenet 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Doom 3 er fortsatt min favoritt. Med Tool sang i menyen og revolusjonerende grafikk. Tviler på at nye Doom imponerer meg like mye. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Fikk lagt inn en snau time i den lukkede betaen, og må si jeg likte det jeg fikk prøve. Trengte litt tilvenning, men føltes godt når ting begynte å falle på plass – skal helt klart hoppe på den åpne betaen også. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Multiplayer betaen var noe av det dårligste jeg har spilt på lengre tid. Ingen nyskapning bare bedre grafikk men altfor dårlig for dagens standard. Ikke bra ytelse heller selv om det ikke så bra ut. Skal sies singleplayeren ser langt bedre ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Kommer bare til å kjøpe doom for singel player opplevelsen (som jeg håper ikke har blitt nedprioritert for multiplayer). Håper virkelig at spillet blir en typisk gun-fest som tidligere id spill har vært, derfor jeg likte dem. Enig med deg der ang DOOM 4 13 mai Endret 7. april 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hvis du ikke kan konfigurere instillinger(no de fucket opp i closed beta), hva er da vitsen med å spille? Holder meg langt unna hvis det er tilfelle. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Multiplayer betaen var noe av det dårligste jeg har spilt på lengre tid. Ingen nyskapning bare bedre grafikk men altfor dårlig for dagens standard. Ikke bra ytelse heller selv om det ikke så bra ut. Skal sies singleplayeren ser langt bedre ut.Det eneste som betyr noe er om det er egnet for konkurransespilling, Problemet er at det hovedsaklig var mapdesignet som gjorde DOOM til DOOM og det er det hovedsakelig Sandy Petersen, John Romero og Tom Hall (ikke kreditert men var med på 9 av brettene som Sandy Petersen lagde) som har æren for. Når de ikke en gang fjernt ser på gammelt design når de skal lage en reboot er det rett og slett sjanseløst. Teksturene og spritene føles også helt annerledes i DOOM enn i 3D-mølet som er laget i senere tid. http://www.trilobite.org/doom/who.html Dette nye ser mer ut som en hybrid av Unreal Tournament 2004 og DOOM 3, enn som et DOOM-spill. Fint at det lages nye spill i FPS-sjangeren, men ikke kall det DOOM når det ikke er DOOM. På tide å lage en ny IP enn å melke gamle. Endret 8. april 2016 av BadCat Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Spilte closed betaen, og det minnet mer om UT enn Doom, men igjen, det er en beta. Noen av mapsene var helt ok, andre var krise. De har et stykke igjen... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Doom 2016 open beta er live !!! http://store.steampowered.com/app/350470/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå