RolfOve Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg er på utkikk etter ergonomisk mus og tastatur. Jeg har sett på Microsoft intellimouse 4.0 og Logitech mx500. Mitt spørsmål er hvilken av disse musene som er best ergonomisk tilpasset? Da jeg prøver å unngå å bruke musen for aktivt (utenom spilling ) er det vel så viktig å ha et ergonomisk tastatur. Noen som har noen anbefalinger? Jeg er også på utkikk etter ergonomisk utstyr som feks. (ergonomisk tilpassette) musematter og håndleddbeskytere o.l. Setter pris på om noen kan anbefale noe. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg er på utkikk etter ergonomisk mus og tastatur. Jeg har sett på Microsoft intellimouse 4.0 og Logitech mx500. Mitt spørsmål er hvilken av disse musene som er best ergonomisk tilpasset? Da jeg prøver å unngå å bruke musen for aktivt (utenom spilling ) er det vel så viktig å ha et ergonomisk tastatur. Noen som har noen anbefalinger? Jeg er også på utkikk etter ergonomisk utstyr som feks. (ergonomisk tilpassette) musematter og håndleddbeskytere o.l. Setter pris på om noen kan anbefale noe. 4.0 er vel litt mere ergonomisk enn Mx500 (har Mx700 selv). Veldig mye knapper på Mx... 4.0 er litt enklere... Du kunne jo kikket på settet med Mx700 mus eller 900 med tastatur. De funker veldig bra... :-) Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Forskjellen mellom mx500, 700, og 900 er vel bare at 700 er ir trådløs og 900 er blåtann trådløs? Edit: Jeg er også åpen for andre alternativer i microsoft og logitech serien. Endret 21. november 2003 av RolfOve Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Forskjellen mellom mx500, 700, og 900 er vel bare at 700 er ir trådløs og 900 er blåtann trådløs? Edit: Jeg er også åpen for andre alternativer i microsoft og logitech serien. Stemmer. Blåtann har større rekevidde,og du kan koble opp flere enheter på samme "boks". Denne funker bra. Har du råd kan du jo sjekke ut denne Endret 21. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Trenger egentlig ikke å være tradløs. Har aldri skjønt vitsen heller... Hvilken mus er med i den første pakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå