Gå til innhold

Skjermkort til KR1000

Filius_two

Anbefalte innlegg

Hallo gamers!

Har tenkt å kjøpe meg et kort til maks 1000 kr

Mitt gamle er bare på 16Mb (ATI RAGE 128 PRO)

Det jeg vil, er et skjermkort som skal kunne holde i 2 år så skal jeg kjøpe meg et bra(GF3 eller GF4)

Jeg spiller litt 3D og litt forskjellig. så et 64mb skulle gå bra. Jeg har tenkt en del men har ikke kommet til noe resultat.

Kan dere anbefale noe?

MVH Filius:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg vil annbefale et ATI radeon 8500 kort, dette kortet er mer avansert en geforce3 ti 500 og kan måle seg med gf4, jeg har kortet selv og spiller aquanox med alle innstillinger på det beste i en oppløsning på 1600x1200 uten at det hakker!! (har en p4 1400mhz med 512mb rdram pc).

DETTE KORTET KOSTER MINDRE EN ET VANLIG GEFORCE3!

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 18:24, CyberKing skrev:

Hei, jeg vil annbefale et ATI radeon 8500 kort, dette kortet er mer avansert en geforce3 ti 500 og kan måle seg med gf4, jeg har kortet selv og spiller aquanox med alle innstillinger på det beste i en oppløsning på 1600x1200 uten at det hakker!! (har en p4 1400mhz med 512mb rdram pc).

DETTE KORTET KOSTER MINDRE EN ET VANLIG GEFORCE3!

Løp og kjøp!

Det slår GF4 mx-serien ja. Ti-serien knuser det.. Og ville han ikke ha et kort til 1000,-? :smile:

Gf4 mx 420 ligger jo rett over tusenlappen, mens GF 2 ti ligger mellom 1000,- og 1800,- sånn ca. Men en ting er sikkert: Du får ikke et skjermkort til 1000,- som holder i to år. da er det iaffal ikke så veldig moderne at det gjør noe. :smile:

Men det er sant, Radeon ville nok holdt litt lenger.

Hva er best av GF3 og Radeon?

Er Daytona GF3 ti 200 bra?

Hva er best av Intel og AMD?

Beste laptop deal?

Er IBM harddisker dårlige?

Hva er raid?

Hva er retail? :lol:

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-25 18:42 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...