OddZen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hei, trenger hjelpe med et spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med.Jeg har tven koblet til pcen via HDMI, jeg endrer ofte output mellom TV og PC under avspillingsenheter i windows så det er jeg vant til.Men spørsmålet mitt er om jeg kan spille av lyden fra f.eks. kun et spill eller et program på høytaler koblet til PC men lyd fra andre programmer spilles på TVen som i dette tilfellet jeg har valgt som standardenhet?Tusen takk! Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hvis du mener at du vil spille av lyd på pc og tv samtidig så kan CheVolume være noe for deg (http://www.chevolume.com). Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Hvis du mener at du vil spille av lyd på pc og tv samtidig så kan CheVolume være noe for deg (http://www.chevolume.com). Så man må bruke tredjeparts programvare altså? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hei, trenger hjelpe med et spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med. Jeg har tven koblet til pcen via HDMI, jeg endrer ofte output mellom TV og PC under avspillingsenheter i windows så det er jeg vant til. Men spørsmålet mitt er om jeg kan spille av lyden fra f.eks. kun et spill eller et program på høytaler koblet til PC men lyd fra andre programmer spilles på TVen som i dette tilfellet jeg har valgt som standardenhet? Tusen takk! Hvordan innstillinger det er under lyd alternativer når det kommer til andre ting vet jeg ikke, men i alle fall ser jeg filmer på TV og kjører lyd ut via hdmi (som ikke er standard lydenhet) samtidig som jeg kan bruke standard lydenhet til å spille av andre ting på maskinen. Men da kan jeg selvfølgelig velge hdmi som lydenhet i selve avspilleren Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Så hvis jeg ser på vlc på TV så kan jeg velge dette i VLC? Hva med et spill da? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Det eneste jeg har testet dette ut på er powerdvd og plex media player og der kan jeg velge hdmi. I spill vet jeg ikke hvilke muligheter en har når det kommer til lyd alternativer. Uansett om powerdvd åpnes på tv eller pc skjermen her så spilles lyden av på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå