Gå til innhold

Nordlys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakkert!

Jeg skjønner at det er vanskelig å kutte i himmelen når den ser sånn ut, men det kunne nok gjort seg med et toppkutt her tror jeg. Du kan jo lage en v2 hvis du har lyst?

Det er synd exif data ikke kommer opp hos deg, sånt er alltid litt interessant.

Tusen takk-kutt i himmelen smak og behag vel da det er nordlyset som er bilde så liker eg det slik---exif data er vel ikkje nøvendig da det er skreve så mykje om å fotografere nordlys alle plasser---ein må øver på dette og for å lære det er der ein lærer mest.

Lenke til kommentar

Her ville jeg beholdt denne og så gått i etapper nedover og kutta meg fram til den ene versjonen etter den andre til himmelen var bare Ca. 1/3 av bildet som grunnregelen sier. Sisnevnte gir deg et panoramaformat med et herlig dybdesug.

Nå har ikke jeg sjekka datoene for eksponeringene du har presentert med flotte nordslyshimler så det kan være fra samme dato. Men tanken slår meg at du kanskje har dette rett utafor stuedøra også siden motivet ellers jo går igjen gang på gang der hu Aurora stadig endrer seg.

Å skjære vekk landjorda er også en ide' for da får du en fantastisk og fargerik abstrakt.

Roar

Lenke til kommentar

Her ville jeg beholdt denne og så gått i etapper nedover og kutta meg fram til den ene versjonen etter den andre til himmelen var bare Ca. 1/3 av bildet som grunnregelen sier. Sisnevnte gir deg et panoramaformat med et herlig dybdesug.

Nå har ikke jeg sjekka datoene for eksponeringene du har presentert med flotte nordslyshimler så det kan være fra samme dato. Men tanken slår meg at du kanskje har dette rett utafor stuedøra også siden motivet ellers jo går igjen gang på gang der hu Aurora stadig endrer seg.

Å skjære vekk landjorda er også en ide' for da får du en fantastisk og fargerik abstrakt.

Roar

Takker ---nei det er samme natta eg tar bilda ,men eg var på tur

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...