Espp Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Og litt realist vil jeg påstå! Dortmund er et bedre lag enn Liverpool i alle ledd og det så til tider ut som Newcastle møtte Real Madrid når dere møttes i Tyskland. Sakho og Lovren var helt vanvittig gode, og hadde ikke de spilt på verdensklassenivå den kampen hadde tallene vært noe helt annet. Jeg sier ikke at det ikke kan skje i kveld også, det er jo lov å håpe, men på en normal dag vil Dortmund slå Liverpool. De ligger tross alt å kjemper med Bayern om ligatrofeet i Tyskland selv om de nå har falt bak med 7 poeng. Det er et enormt bra lag dere møtes i kveld. Spennende blir det og jeg ser fram til kampen - håper på mye mål! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Med tanke på ikke et eneste lag i PL når Dortmund til knærne er jeg ikke uenig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Selvsagt må Sakho/Lovren ha en maks kveld slik som sist, men det er slik toppkamper er. Vil si Dortmund-forsvaret skal ha en rimelig bra dag for å temme angrepsrekka til Liverpool og. Den er faktisk ganske pen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Tvilsomt om liverpool holdet nullen, men Liverpool under Klopp har vist at de vet hvor motstandernes mål skal stå. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Pessimist. Man blir det etter å ha vært Pool og Brann supporter i en mannsalder Hehe, ser den.. Jeg føler alltid vi (LFC) svikter når det gjelder som mest. Og litt realist vil jeg påstå! Dortmund er et bedre lag enn Liverpool i alle ledd og det så til tider ut som Newcastle møtte Real Madrid når dere møttes i Tyskland. Sakho og Lovren var helt vanvittig gode, og hadde ikke de spilt på verdensklassenivå den kampen hadde tallene vært noe helt annet. Jeg sier ikke at det ikke kan skje i kveld også, det er jo lov å håpe, men på en normal dag vil Dortmund slå Liverpool. De ligger tross alt å kjemper med Bayern om ligatrofeet i Tyskland selv om de nå har falt bak med 7 poeng. Det er et enormt bra lag dere møtes i kveld. Spennende blir det og jeg ser fram til kampen - håper på mye mål! Kanskje litt, men vi får nå se. Synes du undervurderer Liverpool litt nå Selvsagt må Sakho/Lovren ha en maks kveld slik som sist, men det er slik toppkamper er. Vil si Dortmund-forsvaret skal ha en rimelig bra dag for å temme angrepsrekka til Liverpool og. Den er faktisk ganske pen Selvsagt må de det ja, og det satser vi på Helt enig angående vår angrepsrekke. Sturridge, Firmino og Coutinho på sitt beste er usedvanlig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Ynwa! Hold nullen! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hold null og ingen skader... Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Let's go! Har en god følelse før denne kampen, har troa på avansement ikveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Tysk supporterånd er begeistring Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Da er det gang! Lykke til, og ynwa Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Rundspilt. Helt nydelig mål. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Litt av et press fra Dortmund! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Det var kvikt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Herlig press og tempo fra start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Coutinho kan ikke ha en svak kamp idag! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Dårlig start av Coutinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå