Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Please trekk shaktar I semifinalen. Og måtte Sevilla ryke i ekstraomganger Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde Koste meg godt med kampen, jeg. God underholdning. Men, dæven, en del LFC-folk er jaggu meg helt ekstremt opptatt av United? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde Koste meg godt med kampen, jeg. God underholdning. Men, dæven, en del LFC-folk er jaggu meg helt ekstremt opptatt av United? Sikkert fordi united-gutta var helt ekstremt opptatt av å etter Liverpool ila kampen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde Koste meg godt med kampen, jeg. God underholdning. Men, dæven, en del LFC-folk er jaggu meg helt ekstremt opptatt av United? Sikkert fordi united-gutta var helt ekstremt opptatt av å etter Liverpool ila kampen. Det stemmer. Begge leirene er like gode, men Unitedfolka klarer ikke å forstå det. e: eller like ille. Endret 14. april 2016 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Vanskelig å beskrive hvor morsomt det er å se bilde av Dortmund-fansen rett etter siste målet. Finnes ikke bedre bilde av sjokk den det der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Det er vel for det meste to stk som er "United-gutta" dere sikter til. Ignorer det og nyt seieren Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Det er jo en trend som har kommet spesielt det siste året. Ingen er bedre enn noen, og begge "sider" har noen som provoserer litt mer enn andre. Stort sett gøy at det blir litt temperatur, men til tider er det helt merkelig hvordan Liverpool blir trekt inn av United-fans og omvendt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Vanskelig å beskrive hvor morsomt det er å se bilde av Dortmund-fansen rett etter siste målet. Finnes ikke bedre bilde av sjokk den det der. Det er oppe og konkurrerer med dette! 3 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hvem er man of the match da? Selv syns jeg Milner var helt ekstrem i dag. Herregud som den mannen løp. Og Sakho/Lovren da, nydelig. De gutta spiller på selvtillit. Herregud for en kveld. Jeg er helt skjelven enda. Ah, deilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hvem er man of the match da?Jürgen Klopp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Ikke helt oppe med Istanbul, ingenting kan matche det for min del. Men denne er på pallen. Så utrolig moro å slutte en så viktig kamp på denne måten. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg tror faktisk Klopp viste gutta Istanbul-minner på lerret i pausen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Allen også kandidat til MOTM selv om han ikke var på banen hele kampen. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Milner så veldig alvorlig ut når de gikk ut på matta før kampen, mens Lallana var den som gliste mest. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Vanskelig å beskrive hvor morsomt det er å se bilde av Dortmund-fansen rett etter siste målet. Finnes ikke bedre bilde av sjokk den det der. Det er oppe og konkurrerer med dette! Ja, fy faen. Det var ved 0-4. Det var ydmykende for alle som så på, man trengte ikke være Brasilianer. Det virket faktisk som Tyskland stoppet litt opp etterhvert slik at det ikke skulle bli 15-0 eller noe slik. Lenke til kommentar
PowerPawn Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Nå blir det endelig nytt Europacup-gull på scouserne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Nå blir det endelig nytt Europacup-gull på scouserne!Tre kamper igjen til slik snakk Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hahahahaha, å Liverpool skulle vinne EL Never lose faith! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Grattis med seier og for en kamp!! Håper dere vinne hele shaiten! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Liverpool FC 4-3 Borussia Dortmund - Game of the decade - Highlights & Goals -MRCLFCompilations https://vimeo.com/162944371 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå