Gå til innhold

Sykkelbro over en av Københavns kanaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :)

Her ville jeg tatt ett toppkutt. Da får du en renere linje ut på huset på høyre side, og som bonus kvitter du deg med fuglen eller hva den sorte prikken på venstre side er for noe. ;)

Takk for nok en konstruktiv kommentar. Jeg har kuttet en del i bunnen av bildet og litt på venstre side, men var veldig usikker på toppen på grunn av bygningen til høyre. Ser at forslaget ditt virker:

Lenke til kommentar

Kompen sitter med et fin perspektiv som gir god dybde antagelig skapt av broa fordi man ser under den og innover i bildet.

En rød og hvit dings på rekkverket akkurat i høyre bildekant burde fjernes og da foreslår jeg at du rett og slett bare fjerner ytterste vertikale vindusrekke. Ser forresten ut til at du godt kunne ta en mikroskopisk oppretting der også.

Venstrekanten står jo som en påla som han sa den gamle turnkommentator Paal Clasen.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på her.

Roar

Lenke til kommentar

Kompen sitter med et fin perspektiv som gir god dybde antagelig skapt av broa fordi man ser under den og innover i bildet.

En rød og hvit dings på rekkverket akkurat i høyre bildekant burde fjernes og da foreslår jeg at du rett og slett bare fjerner ytterste vertikale vindusrekke. Ser forresten ut til at du godt kunne ta en mikroskopisk oppretting der også.

Venstrekanten står jo som en påla som han sa den gamle turnkommentator Paal Clasen.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på her.

Roar

Takk for nok et godt forslag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...