Remyx99 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) For noen dager siden var jeg på et senter ble tørst men hadde ikke mer penger, da kom jeg over en brusmarskin hvor man kunne sende en sms å kjøpe en brus på den måten. det stod ikke at man måtte ha telenor abonement men det stod telenor under. så jeg kjøpte ikke brus. Må man ha telenor abonement? Endret 21. november 2003 av Remyx99 Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ja jeg tror det! Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 ok. en venn prøvde men fikk det ikke til. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 remy du SURRER fæælt innpå forumet her med mye raaare spørsmål! Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Du må ha tjenesten Mobilhandel fra telenor, stikk innom forhandler med Online Aksess eller sjekk www.telenormobil.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå