king_pedersen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 En venninne av meg ska ha ny pc! Den skal være ferdigbygget med alt! det inkluderer Printer skjerm, tastatur og høytalere! Max pris 15000kr! Har ikke peiling på ferdigbygget pc! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Kan du ikke bare bestille delene fra Komplett/PS/Flexi-Data osv, og betale de for å montere maskinen (tror det koster rundt 700 kroner, men mulig jeg tar feil). Tror du kommer langt bedre ut av det enn å kjøpe en ferdig PC fra f. eks IBM eller Dell. Edit: ser PS-Data tar 800,- for montering og testing av PCen. Da får man også utvidet garanti på 3 år. Endret 21. november 2003 av Nichlas Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kan du ikke bare bestille delene fra Komplett/PS/Flexi-Data osv, og betale de for å montere maskinen (tror det koster rundt 700 kroner, men mulig jeg tar feil). Tror du kommer langt bedre ut av det enn å kjøpe en ferdig PC fra f. eks IBM eller Dell. Edit: ser PS-Data tar 800,- for montering og testing av PCen. Da får man også utvidet garanti på 3 år. Ja, enig. Du kan også se på Dinside - månedens tilbud. Hver måned "tester" de maskinpakker i 10000 kroners klassen. Disse PCene egner seg for allround bruk. Slike kan man bestille direkte fra leverandørene. For Komplett sin del, så kan man selv kjøpe maskinen uten skjerm, så kan man f.eks. legge på en stilig flatskjerm selv i bestillingen. Lykke til! Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Dobbelposting - sorry. Endret 21. november 2003 av hn66 Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Eller ta en av de ferdigpakkene som DinSide har testet og legge til en printer? Peronlig syns jeg HP's printere i 1000-2000 kr segmentet har pleid å være bra, men her er det mye smak og behag. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 ok men tror jeg byggeren i pcbyggeren på komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå