Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Ålesund akvarium, Tueneset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Meget vakkert med nydelig lys på husene. V.2 blir litt i snaueste laget for meg fordi jeg liker at himmelen setter størrelsesforholdene på plass, men veldig pent det også. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Meget vakkert med nydelig lys på husene. V.2 blir litt i snaueste laget for meg fordi jeg liker at himmelen setter størrelsesforholdene på plass, men veldig pent det også. Tusen takk for så fin tilbakemelding. Måtte lysne husene separat endel, da kom glansen i veggene fram, det var jo litt gøy. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Behagelig kveldsatmosfære, flott lys. Bildet må for øvrig ses i fullstørrelse. V1 for meg her. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Et ord: Nydelig! Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Behagelig kveldsatmosfære, flott lys. Bildet må for øvrig ses i fullstørrelse. V1 for meg her. Mvh Ragnar Full størrelse gjør seg vet du! Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Absolutt vellykket, fin sløring på sjøen og vakkert lys..liker begge Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 liker begge men for engangs skyld så er det v2 på meg. (normalt velger jeg full størrelse) 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Flott bilde fra deg igjen, Helene! Stemningsfullt og vakkert.. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Det var da et kjempeakvarium dere har der borte i Ålesund - plass til både fisk og hval der. Herlig lys og farger i horisonten også. Ta det ikke ille opp fordi jeg foreslår å la ramma gå akkurat nede i kløfta på fjellet ute til høyre. Roar 1 Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Går for V2 her, dette må sees i fullstørrelse for å få med seg de fine detaljer, fjellsiluetter, lys og farger...synes det ble et vakkert landskapsbilde med fin dybde....et bilde i stort format på veggen? mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Det var da et kjempeakvarium dere har der borte i Ålesund - plass til både fisk og hval der. Herlig lys og farger i horisonten også. Ta det ikke ille opp fordi jeg foreslår å la ramma gå akkurat nede i kløfta på fjellet ute til høyre. Roar Så lenge det er ramma du vil ha ned i kløfta og ikke noe annet, så går det helt fint! Vi har kjempestort og flott akvarium i Ålesund, så hvis du tar en tur så må du stikke innom her, tror det er ganske rullestolvennlig. Der er pingviner og seler ute, inne kan du klappe skatene om du vil. Tror du kunne funnet mange fine motiver der. Oddmund sine siste bilder er fra dette akvariet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Går for V2 her, dette må sees i fullstørrelse for å få med seg de fine detaljer, fjellsiluetter, lys og farger...synes det ble et vakkert landskapsbilde med fin dybde....et bilde i stort format på veggen? mvh Ulv Full størrelse er et must for å se detaljene skikkelig. Jeg tenker liksom ikke at bildene mine er gode nok til å ha på veggen i stort format, men det hadde jo vært moro det. Tusen takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Flott bilde fra deg igjen, Helene! Stemningsfullt og vakkert.. liker begge men for engangs skyld så er det v2 på meg. (normalt velger jeg full størrelse) Fint stemningsbilde Absolutt vellykket, fin sløring på sjøen og vakkert lys..liker begge Mvh Oddmund Tusen takk for finfine tilbakemeldinger. Det er veldig hyggelig! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 På nytt 2 flotte bilder Helene, jeg like best V2 men, V1 er ikke så lang unna. ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 På nytt 2 flotte bilder Helene, jeg like best V2 men, V1 er ikke så lang unna. ? Takk så mye, hyggelig at du stikker innom og kommenterer! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg