exenter2 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Hei har kjøpt generals lenge siden, men jeg har aldri spilt på multiplayer, noen som vet om en server? Endret 21. november 2003 av SWAT_ Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hmmm Det finnes ikke egne servere som counterstrike eller call of duty. Serverene er startet av spillere og avsluttes når gamet er ferdig. Bare logg inn på multiplayer inne i spillet og du vil se masse "servere" Lenke til kommentar
exenter2 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg ser ingen servere der! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kanskje trykke oppdater eller refresh???? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg ser ingen servere der! Har du "Kjøpt" spillet eller fått den av en kamerat? Hvis du ikke har spilt online før så må du sikkert oppdatere spillet også (patch) Nyeste versjon er 1.6 hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nyeste versjon er 1.6 hvis jeg husker riktig Det er 1.7, du kan laste den ned her. Lenke til kommentar
exenter2 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) alltid når jeg prøver å oppdatere C&C: generals til 1.7 kommer det en feilmelding: " Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. " dette gjelder game.dat filen, kan noen sende meg den jeg har installert mange ganger generals, men samme feil-melding kommer alltid når jeg skal oppdatere. Endret 9. desember 2003 av SWAT_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå