3evel Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hei. Lastet ned MSI AB for å prøve å OC mine 780 ti sli kort. Men ser med en gang jeg prøver å kjøre Heaven Benchmark at jeg treffer voltage limit på det ene kortet mitt, og dette med stock clock på kortet. Noen som vet hvorfor jeg møter på dette problemet, har en løsning på hvordan jeg blir kvitt problemet? Har to forskjellige kort med litt forskjellige form faktorer: Asus ROG Matrix GTX 780 Ti platium - GPU 1 Gainward GTX 780 Ti phantom - GPU 2 Kortet som treffer voltage limit er Gainward kortet Har en Corsair AX860 PSU, men kan ikke skjønne om jeg bruker opp all strømmen fra den? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Les her: http://www.overclock.net/t/1438886/official-nvidia-gtx-780-ti-owners-club Legg inn "køstom" bios, så blir det bra vettu Lenke til kommentar
3evel Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 gjelder det bare for kortet jeg har problemer med, eller bør jeg gjøre det med begge? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg ville hatt samme bios på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå