sdf123 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Noen som har testet denne mot Nexus 5x eller 6P? Forskjell på kamera og generell kjapphet? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Et siste spm fra meg Jeg skal kjøpe meg ekstra ledning til min Huawei P9, men hva i alle dager heter den ladeporten? Hvilken ledning er det jeg trenger, noen som vet navnet? USB C er riktig som flere har skrevet. Det ER helt riktig USB C kabel..... Ebay har masse og billig Ikke kjøp ukritisk fra Ebay. Det meste av USB C kabler er ikke produsert etter gyldig standard og du risikerer å få en kabel som koker telefonen din. Google ansatt Benson Leung har testet en rekke kabler. Jeg kjøpte Tronsmart sin og Xiaomi sine konvertere. Når du først er i gang har du sikkert bruk for en nødlader i sommer Xiaomi har en god og billig. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg hadde egentlig tenkt å gå for Nexus 6P. Fikk holde den i hånda på Elkjøp i dag sammen med Huawei P9. Nexus var litt for stor for min hånd, mens P9 passet som hånd i hanske. Skulle ønske det fantes en Nexus 6P Lite. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg hadde egentlig tenkt å gå for Nexus 6P. Fikk holde den i hånda på Elkjøp i dag sammen med Huawei P9. Nexus var litt for stor for min hånd, mens P9 passet som hånd i hanske. Skulle ønske det fantes en Nexus 6P Lite. Enig! Lenke til kommentar
FB.004022053510210 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Har nå hatt P9 en liten stund, og er veldig fornøyd med den. Har hatt samsung siden den første Galaxy S kom, og hadde nå lyst å prøve noe nytt. Jeg angrer ikke, men jeg har et par utfordringer med min P9. Jeg sliter med at telefonen stopper apper som jeg helst vil ha kjørende til enhver tid, f.eks Llama og Remote Phone. Jeg regner med at det har noe med den "smarte" strømstyringen å gjøre, men uansett hva jeg slår på/av, så stoppes appene like fullt. Det andre jeg sliter med er Caller ID apper som 1881 Mobilsøk og Telenor Mobilt Bedriftsnett. Når ukjente nummere ringer inn, så vil jeg jo at appen skal fortelle meg hvem det er som ringer, men det dukker aldri opp noe vindu slik som det gjorde på min forrige telefon. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Noen som har prøvd en alternativ launcher? http://www.androidcentral.com/best-android-launchers Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Dere som har hatt telefonen en stund nå, hva synes dere om den? Hvordan er batteritiden? Kamerakvalitet (foran og bak)? Andre ting som dere har merket, apper, dekning ol.? Noen som har P9 plus? Fornøyd med den? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Klarte ikke å dy meg i dag og gikk for kjøp, må si meg veldig fornøyd! Men merker den fort går varm, lover ikke så bra ift batteriets levetid. Men jeg er optimist Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Huawei P9 er en utrolig flott telefon Men noen her som har nyere Android Sikkerhetsoppdatering på telefonen. Den siste oppdateringen jeg har er fra 1. Mars 2016 Skal ikke dette komme 1 gang i mnd ? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Andre som sliter med ekstrem batteribruk og lang ladetid? Er ombord på en båt om dagen så har dårlig dekning, men aldri sett på maken. Brenner igjennom batteriet på en halv dag og er halvlunken hele dagen uten at den blir særlig brukt. I tillegg lader den så og si ikke med original laderen! Hadde vell rundt 80% i dag morges, på 7 timer! Var helt motsatt før jeg dro på båten, da ladet den greit fort og varte ut dagen med rundt 50% til overs. fatter ingenting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Skyldes nok den dårlige dekningen vil jeg tro. Prøv å hiv den i fly modus i løpet av en arbeidsdag og sammenlign Sjekk også hva som bruker stor andel strøm under batteri oversikten. Endret 8. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Skyldes nok den dårlige dekningen vil jeg tro. Prøv å hiv den i fly modus i løpet av en arbeidsdag og sammenlign Sjekk også hva som bruker stor andel strøm under batteri oversikten. Systemet knekker vistnok 50%! Og halvparten er "mediaserver", hva i alle dager brukes denne til? Henter mobilen ting fra server hele tiden? Da er det iallefall ikke rart.. Slengte den på flymodus og på lading i en liten stund nå, det ordnet opp i lade problemet. Utrolig irriterende dette her, må nesten ha meg en service mobil da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Noe har nok hengt seg av apper. Kanskje ett dumt spørsmål, men har du startet enheten på nytt? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Noe har nok hengt seg av apper. Kanskje ett dumt spørsmål, men har du startet enheten på nytt? Yes det har jeg Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Kjøpte akkurat p9 pluss og sliter med å bytte launcher på den, får lastet ned og startet den men får den ikke satt som standardnoen som kan hjelpe ? Ellers virker den som en meget fin telefon med ett batteri som med letthet holder hele dagen og det er jo bra... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Kjøpte akkurat p9 pluss og sliter med å bytte launcher på den, får lastet ned og startet den men får den ikke satt som standardnoen som kan hjelpe ? Ellers virker den som en meget fin telefon med ett batteri som med letthet holder hele dagen og det er jo bra... Instillinger - Apper - Avansert - Standard app innstillinger - Starter Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Kjøpte akkurat p9 pluss og sliter med å bytte launcher på den, får lastet ned og startet den men får den ikke satt som standardnoen som kan hjelpe ? Ellers virker den som en meget fin telefon med ett batteri som med letthet holder hele dagen og det er jo bra... Instillinger - Apper - Avansert - Standard app innstillinger - Starter takker for den... Endret 15. juli 2016 av jan-otto Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det mulig å fjerne den helse-greia med skritt, kcal og km fra linja helt øverst og notifications eller hva den rullegardina heter? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Er det noen her som har p9 (eller annen tlf fra Huawei) og bruker 180.no-appen? Jeg får den ikke til å slå opp når det ringer, boksen dukker ikke opp. Noen som vet om det er en innstilling jeg må endre på? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Yes, du må inn å sette den som "protected app" i Phone manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå