jan-otto Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Der kom testen av P9+ også , de skryter av batteriet, kameraet og kvalitets følelsen så dette virker lovende..... http://www.mobil.se/tester/test-huawei-p9-plus?nodePage=2#.Vz5-_pF94hc Men tror jeg bruker min galaxy A7 en stund til og ser hva samsung hoster opp når de lanserer note 6 ... Synes det begynner å bli så lite som skiller de nye topp telefonene fra de litt under at det knapt er vært pengene å kjøpe ny bare fordi du liker designet bedre nå... Min A 7 exynos kjører jo på en mye dårligere prosessor enn dagens toppmodeller men jeg merker overhodet ingen forskjell på den og min LG G4. Bildene blir noe bedre på G4 men batteriet gjør at den ligger ubrukt i skapet mens min A7 går hele dagen uten å måtte lades.. Faller ikke note 6 i smak kjøper jeg mest sannsynlig P9 pluss som i mine øyne virker som en nærmest perfekt telefon... Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Følger det ikke med noe bruksanvisning eller håndbok? Er hurtigveilederen, men den viser jo bare oversikt over telefonen og hvordan man tar ut simkortet. Må den lades før man starter den? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Nei, bare kjør i gang. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Nei, bare kjør i gang. Jippii. Takk Tenkte det siden det ikke sto noe, men alltid greit å sjekke Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Hva er dette Huawei-ID? Mener du pin-koden for å åpne telefonen (og ikke bare sim-kortet)? Jeg har valgt en firesifret kode som jeg må taste inn hver gang jeg starter telefonen på nytt. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Test av P9 Lite: https://www.androidpit.com/huawei-p9-lite-review Ser etter en telefon i budsjettklassen og syns den ser interessant ut. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Hva er dette Huawei-ID?Mener du pin-koden for å åpne telefonen (og ikke bare sim-kortet)? Jeg har valgt en firesifret kode som jeg må taste inn hver gang jeg starter telefonen på nytt. Nei det er ikke pinkoden Endret 27. mai 2016 av Miss_star Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Et siste spm fra meg ? Jeg skal kjøpe meg ekstra ledning til min Huawei P9, men hva i alle dager heter den ladeporten? Hvilken ledning er det jeg trenger, noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 USB c Takk Vet du hvor man får kjøpt, eventuelt finnes det en kobling man kan sette på android sin typiske og få usb c ? Lenke til kommentar
braekke89 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 USB c Takk Vet du hvor man får kjøpt, eventuelt finnes det en kobling man kan sette på android sin typiske og få usb c ? Jeg tror ikke dette er USB-C. Har selv lett etter kabel, og hverken Lefdal eller Telia i min by kunne hjelpe meg (Ja, det er ganske ræva). Så om noen med mer kunnskap kan kline til nå; takk! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Det ER helt riktig USB C kabel..... Ebay har masse og billig Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 USB c Takk Vet du hvor man får kjøpt, eventuelt finnes det en kobling man kan sette på android sin typiske og få usb c ? Jeg tror ikke dette er USB-C.Har selv lett etter kabel, og hverken Lefdal eller Telia i min by kunne hjelpe meg (Ja, det er ganske ræva). Så om noen med mer kunnskap kan kline til nå; takk! omg... . . Og Telia skal få inn kabel. Den er i sortimentet deres. Så de er nok bare utsolgt Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Clas ohlson har fått inn usb c kabel Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Elkjøp og Lefdal har hatt USB-C til USB har jeg sett. Skyldes nok heller at det kun er en type og få enheter som bruker det (at folk ikke visste om det/hadde det) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som har en formening om P9 lite? Er det et godt alternativ i budsjett klassen eller får en bedre modeller? Ser den får god score på batteri så det er jo bra! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Faktisk fått en bulk i min, ikke store greine men ble litt overasket siden jeg har hatt deksel på hele tiden og aldri mistet den i gulvet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Faktisk fått en bulk i min, ikke store greine men ble litt overasket siden jeg har hatt deksel på hele tiden og aldri mistet den i gulvet. Det er jaggu godt gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå