Mobilguiden666 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Sammenlignet med min daily driver, Nixon. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Noen flere bilder av telefonen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Veldig fin telefon og god skjerm:) kan du sjekke ladetid på fin tlf? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Er det noen av dere som opplever problemer med å få opp notifications på låseskjermen når dere bruker fingeravtrykkleseren som opplåsningsmåte? Jeg får ikke opp notifikasjoner på min med det aktivert. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Er de som har telefonene fornøyde?? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg var dritfornøyd. Solgt grunnet Mate 8 men hadde glatt valgt den igjen.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg var dritfornøyd. Solgt grunnet Mate 8 men hadde glatt valgt den igjen.. Er du mer fornøyd med din Mate 8? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Er den like rask som lg g5 og Samsung s7 i vanlig bruk? Ser bort fra spill Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Ikke fått Mate 8 enda men hadde Mate 7 som var en kanonbra telefon. Forventer denne er bedre. P9 er virkelig bra og khapp! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Er veldig fornøyd med P9, var litt skeptisk men gledelig overrasket over hvor bra kameraet er. 1 Lenke til kommentar
jopppe1234 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg mottok min tlf for noen dager siden etter at jeg forhåndsbestilte den. Måtte sende den tilbake samme dag pga. feil med skjerm. Har aldri opplevd noe lignende med nye telefoner, men så er også dette min første Huawei. Tlf er sikkert bra, men veldig kjipt å risikere å få denne over 1mnd senere etter at den er forhåndsbestilt og betalt! Lenke til kommentar
jopppe1234 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva synes dere som også har Huawei Watch om denne? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Noen som synes at det hvite er litt lilla? Holdt denne ved siden av Galaxy S4, begge telefonene med samme innholdet på skjermen, og det er ganske stor forskjell på det hvite. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du kan stille på hvit tonen. Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen? Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Du kan stille på hvit tonen. Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen? Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet Ha ha du er jo bare fantastisk igår anbefaler du G5 til en annen og i dag vil du bytte grunnet dårlig byggekvalitet som aldri har vært en hemmelighet... Skrev for en mnd tilbake at du kom til å bytte tlf og du nektet da den passet ditt behov og den var så rå bra. Blir ikke klok på deg altså skal du ha en rå tlf med ytelse godt kamera, strålende batteritid samt rå byggekvalitet da kjøper du Mate 8 ferdig snakka. 1 Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Kan man ha wigdets (?) på skjermen til Huawei P9 som man kan på Samsung og andre android. Feks ha kalender med dagen gjøre mål på hjem skjermen osv? Lenke til kommentar
jopppe1234 Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Du kan stille på hvit tonen. Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen? Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet Skjermen trykket periodevis av seg selv på et punkt på skjermen, nesten samme effekt som en våt skjerm. Talentløst at nye telefoner skal ha slike feil. Telefon så midlertidig veldig fin ut. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Du kan stille på hvit tonen. Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen? Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet Skjermen trykket periodevis av seg selv på et punkt på skjermen, nesten samme effekt som en våt skjerm. Talentløst at nye telefoner skal ha slike feil. Telefon så midlertidig veldig fin ut. Du har nok vært uheldig. Huawei er ikke eneste merke som har feil på telefonene som er nye. Har opplevd det før me annet enn Huawei (ikke samme feil da).Håper det ordner seg. Skal bestille min om noen dager, håper jeg ikke får problemer ? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 http://www.tek.no/artikler/samletest-hvilken-mobil-har-det-beste-kameraet-pa-markedet/3469832 plass på P9 i denne kameratesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå