Gå til innhold

Huawei P9 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.gsmarena.com/huawei_p9-review-1428.php

Final words

The Huawei P9 isn't an all-rounder, and this should have become clear by now. Instead of being a collective of all the latest technology, the P9 focuses on a few key features and excels in them.

First - it's the exceptional design. Regardless whether you go for the ceramic P9, the brushed aluminum version, or the sandblasted aluminum version - the Huawei P9 feels like a piece of jewelry in hand. You can see and feel its premium chassis, which also shines with sleek profile and compact form factor.

Then there is the Leica camera setup. The monochrome camera was a risky move, but it looks like it will pay out. The B&W samples turned out great while the regular ones are nothing short of flagship-worthy. Finally, the low-light photography skills are so rich that we are still researching all the available modes and options. Huawei has a unique way to handle the so-called Light Paintings, and you can do some jaw-dropping shots as long as you have a tripod.

De fleste tester jeg leser hvor testerene går lenger enn å bare bruke auto modusen på kameraet skryter mye av kameraet. Spesielt ved lav belysning yter det bra, og det er jo der det er potensiale til forbedring. 80% av mobilene på markedet tar jo gode bilder i dagslys.

I tillegg er det jo artig med sort-hvitt bilder og nesten uendelig mye instillingsmuligheter for kameraet.

Lenke til kommentar

Jeg tolker disse åpningstilbudene sånn at prisen kommer til å synke ganske kraftig en måned eller to etter den kommer i butikkene. Kanskje ca tilsvarende prisen på armbåndet, kanskje noe mer.

Kan godt hende, mem f.eks LG G5 inkluderer cam modulen og s7 ble jo levert med VR brillene
Lenke til kommentar

To timer er egentlig lenge når jeg kan følge med på hvor mange som har vært innom tråden denne tiden. Dette henger også sammen med at jeg aldri fikk svar på det første spørsmålet jeg stilte.

Synes at det generelt er ganske slapt og ikke så lett å få svar på nettfora, når det garantert er noen som vet svaret. Ikke bare i denne tråden, men også diskusjon.no generelt, VG-forumet osv.

Lenke til kommentar

Generelt er det god hjelp å få på nettfora, men klart det er vel noen som stiller spørsmål som andre ser på som selvfølgeligheter.....

Selv de spørsmålene skal besvares imo, for vedkommende lurer jo åpenbart på dette. Jeg har svart på ufattelig mye som jeg ser på som selvfølgeligheter.

Lenke til kommentar

Jeg svarer alltid på ting jeg vet og ting som jeg lett kan finne på nettet. Men ting som kommer farge "xxx" til landet og når kommer xxx vare på lager kan strengt tatt bare butikker/importører/produsent svare på. Ser ikke helt hvordan du kan forvente at forumbrukere vet dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...